ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ممنوعیت پرواز نوت 7 در کانادا

| يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت هواپیمایی کانادا 'ایرمونترال' روز شنبه اعلام کرد که از سوار کردن مسافرانی که حامل تلفن های سامسونگ گالکسی نوت 7 هستند، جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مونترال، به دنبال آتش گرفتن یک عدد گوشی سامسونگ نوت 7 در خطوط هوایی آمریکا، شرکت هواپیمایی کانادا 'ایرمونترال' نیز امروز اعلام کرد از سوار شدن همه افرادی که از این نوع گوشی در هواپیماهای این شرکت با خود حمل کنند، جلوگیری خواهد کرد.
در بیانیه شرکت هواپیمایی کانادا آمده است، مسافران به هیچ عنوان اجازه ندارند گوشی های سامسونگ مدل Galaxy Note 7 را در خطوط هوایی کانادا با خود حمل کنند. به افرادی که دارای این گوشی هستند توصیه می شود با سایر خطوط هوایی مسافرت کنند.
شرکت هواپیمایی ایرمونترال اعلام کرد که با افرادی که از این دستور سرپیچی کنند، برخورد خواهد شد.
برخی شرکت های هواپیمایی آمریکا نیز روز گذشته (جمعه) اعلام کردند که از سوار شدن افرادی که حامل گوشی های سامسونگ نوت 7 باشند، جلوگیری خواهد شد.
چندی پیش گوشی Galaxy Note 7 یکی از مسافران خطوط هواپیمایی آمریکا که توسط شرکت سامسونگ رفع نقص شده و انتظار می رفت مشکل باتری آن حل شده باشد، در یکی از هواپیماهای خطوط هوایی Southwest آمریکا آتش گرفت.
این هواپیما که قصد پرواز از لویسویل کنتاکی به بالتیمور در مریلند را داشت، به دلیل آتش گرفتن گوشی Note 7 قبل از پرواز، تخلیه شد.
شرکت سامسونگ در ماه سپتامبر فراخوانی را برای عودت تمام گوشی های Galaxy Note 7 و رفع نقص آن ها منتشر و پس از اتمام کار اعلام کرد مشکل آتش سوزی باتری تمام گوشی ها رفع شده است.
اداره هوانوردی فدرال آمریکا، هشداری را منتشر کرده و در آن از مالکین گوشی Note7 خواسته است این گوشی ها را درون هواپیما خاموش کرده و از شارژ آن ها خودداری کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">