ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه تسهیم درآمدها از مکالمات بین‌الملل

| چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ | ۰ نظر

در مکالمات بین‌الملل صادره، مبالغ حق‌السهم، خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری و حق رگولاتوری پس از کسر سهم شرکت ارتباطات زیرساخت محاسبه و USO پرداخت خواهد شد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 176 موضوع نحوه تسهیم درآمد اپراتورهای تلفن ثابت و همراه از مکالمات بین الملل صادره از کشور را بررسی و مقرراتی را تصویب کرد.

با توجه به تصریح در پروانه، در مکالمات بین‌الملل صادره، مبالغ حق السهم، USO و حق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از کسر سهم شرکت ارتباطات زیرساخت محاسبه و اطلاعات پرداخت شود.

USO معادل خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات مخفف Universal Service Obligation است.

در سایر خدمات، مبالغ حق السهم، خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات و حق سازمان از کل درآمد ناخالص محاسبه و دریافت می‌شود.

در خدماتی که به صورت یک بسته شامل پایانه‌های مشترکین و خدمات ارتباطی ارایه می شود، مبلغ دریافتی بابت پایانه مشمول پرداخت پرداخت مبالغ حق السهم، خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات و حق سازمان نمی‌شود.

  • ۹۲/۰۹/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">