ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت ارتباطات زیرساخت ترافیک اپراتورها را از طریق شبکه یا همان ابرزیرساخت برقرار می کند ، قبلا ارتباط این اپراتورها به صورت نقطه به نقطه تامین می شد.

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار کرد: پیش از این ارتباطات این اپراتورها به صورت نقطه به نقطه تأمین می شد که با پیگیری و هماهنگی با اپراتورها و به منظور افزایش کیفیت ارتباطات ، استفاده از ابر زیرساخت جایگزین لینک های نقطه به نقطه شد.

حسن کریمی افزود: در این شیوه جدید احتمال ایجاد اختلال و قطعی در شبکه اپراتورهای همراه کاهش می یابد وسرعت برقراری مکالمات و کیفیت ارتباطات به ویژه در ارتباطات سیار افزایش می یابد.

کریمی تصریح کرد: از سوی دیگر در این نوع سرویس دهی ، امکان ارایه موافقت نامه سطح خدمات ( SLA ) از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورها فراهم خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا شرکت ارتباطات زیرساخت آماده است با ارایه سطوح بالای کیفیت ارتباطات مانند الماس و طلا، خدماتی با کیفیت مناسب را به این دسته از مشتریان خود ارایه دهد.

براساس گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت ، وی توضیح داد: هم اکنون ارتباط همراه اول به مقصد تلفن دیگری از همراه اول، در چهار استان قم ، مازندران ، ایلام و زنجان از طریق شبکه یا همان ابر زیرساخت تأمین می شود و در سایراستان ها نیز به تدریج ارتباط این اپراتور به این شیوه برقرار خواهد شد .

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: همزمان برگردان شبکه ایرانسل به همین ترتیب در دست اجراست و ارتباط رایتل از همان ابتدا از طریق شبکه ابر زیرساخت تأمین شده است.

  • ۹۲/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">