ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه دریافت ‪ ۵‬اولویت دیگر متقاضیان سیم کارت اعتباری (تالیا)، در هفته دوازدهم اعلام شد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی شرکت تالیا، سیم کارت متقاضیانی که نام‌خانوادگی آنان با یکی از حروف "د"، "ف"، "ژ"، "ق" یا "ه" آغاز می‌شود، در دوازدهیمن هفته از واگذاری سیم کارتهای تلفن همراه تالیا از شنبه ‪۲۲‬ تا ‪ ۲۸‬مرداد ماه در هشت مرکز در شهر تهران عرضه می‌شود.

متقاضیان واجد شرایط برای دریافت سیم کارت خود باید شخصا طی هفته اعلام شده با در دست داشتن اصل و رونوشت صفحه اول شنانامه، گذرنامه معتبر و یا کارت ملی عکسدار به همراه رسید پست سفارش فرم ثبت نامه و فیش بانکی ‪ ۴۵۲‬هزار ریالی واریزی به حساب "‪ "۰۱۰۰۵۵۵۵۵۵۰۰۱‬بانک صادرات ایران، شخصا به ایستگاه مربوطه مراجعه کنند.

ساعات کار ایستگاههای هشتگانه عرضه سیم کارت تالیا به طور یکسره از ساعت ‪ ۸/۳۰‬تا ‪ ۲۰/۳۰‬در روزهای عادی و در روزهای تعطیل و جمعه‌ها از ‪ ۹‬تا ‪ ۱۶‬است و شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به ایستگاههای عرضه سیم کارت یا پایگاه اینترنتی تالیا به آدرس ‪ www.taliya.ir‬مراجعه کنند و یا با شماره چهاررقمی ‪ ۸۱۷۳‬تماس بگیرند.

روابط عمومی شرکت تالیا تصریح کرد که سیم کارت متقاضیانی که نام خانوادگی آنان با یکی از حروف "د"، "ژ" یا "ق" آغاز می‌شود و یکی از مناطق ‪ ۳ ،۱‬و ‪ ۶‬شهرداری تهران را در فرم ثبت نام پستی خود اعلام کرده‌اند، در ایستگاه شمال یک، واقع در خیابات پاسداران توزیع خواهد شد.

این ایستگاه همچنین توزیع سیم کارت متقاضیانی که نام خانوادگی آنان با حرف "ف" آغاز شده و یکی از مناطق ‪ ۱‬تا ‪ ۶‬را به عنوان منطقه شهرداری خود اعلام کرده بودند، آغاز می‌کند.

ایستگاه غرب یک تالیا واقع در مجتمع میلاد نور در شهرک قدس نیز این هفته سیم کارت متقاضیانی را که نام خانوادگی آنان با یکی از حروف "ف" ، "ژ" یا "ق"، آغاز می‌شود و منطقه ‪ ۲‬شهرداری را اعلام کرده بودند، عرضه می کند.

این ایستگاه همچنین سیم کارت متقاضیانی که نام نام خانوادگی آنان با حروف "د" آغاز شده و منطقه ‪ ۲‬را به عنوان منطقه شهرداری خود اعلام کرده بودند، واگذار می‌کند.

ایستگاه غرب یک تالیا واقع در مجتمع میلاد نور در شهرک قدس نیز این هفته سیم کارت متقاضیانی که نام خانوداگی آنان با یکی از حروف ف ، ژ یا ق آغاز می‌شود و منطقه ‪ ۲‬یا ‪ ۵‬شهرداری را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند، عرضه می‌کند.

این ایستگاه همچنین سیم کارت متقاضیانی که نام و نام خانوادگی آنان با حروف "د" آغاز شده و منطقه ‪ ۲‬را به عنوان منطقه شهرداری خود اعلام کرده بودند را نیز واگذار می‌کند.

ایستگاه غرب دو تالیا واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی نیز این هفته تنها سیم کارت متقاضیانی را که نام خانوادگی آنان با حرف "د" آغاز می شود و یکی از مناطق شهرداری ‪ ۲۱ ،۵‬یا ‪ ۲۲‬را به عنوان منطقه خود اعلام کرده بودند، واگذار می‌کند.

براساس این گزارش، ایستگاه شرق دو تالیا واقع در خیابان شهید آیت نیز سیم کارتهای متقاضیانی که نام خانوادگی آنان با یکی از حروف "د"، "ف" ، "ژ" یا "ق" آغاز می‌شود و یکی از مناطق ‪ ۱۳ ،۸‬یا ‪ ۱۴‬شهرداری تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند، واگذار می‌کند.

ایستگاه شرق سه واقع در خیابان پیروزی نیز سیم کارت آندسته از متقاضیان واجد شرایطی که نام خانوادگی آنان با حروف "ف" ، "ژ" یا "ق" شروع می‌شود و یکی از مناطق ‪ ۱۲‬یا ‪ ۱۵‬شهرداری را اعلام کرده بودند و همچنین آن دسته از متقاضیانی که نام خانوادگی آنها با حرف "د" آغاز شده و یکی از مناطق ‪ ۱۵ ، ۱۲‬یا ‪ ۲۰‬و متقاضیان با حرف "ه" از منطقه ‪ ۱۵‬شهرداری را اعلام کرده بودند، واگذار می‌کند.

ایستگاه جنوبی یک تالیا واقع در خیابان شهید رجایی نیز این هفته سیم کارت متقاضیانی را که نام خانوادگی آنان با حرف "ف"، "ژ"، ق یا ه آغاز و مناطق شهرداری ‪ ۱۹ ،۱۸ ،۱۷ ،۱۶‬یا ‪ ۲۰‬را اعلام کرده‌بودند، واگذار می‌کند.

ایستگاه مرکز تالیا واقع در خیابان جمهوری نیز در این هفته سیم کارت متقاضیان با حرف "د" و منطقه ‪ ۹‬شهرداری و نیز آندسته از متقاضیانی را که یکی از مناطق ‪ ۱۰ ،۹‬یا ‪ ۱۱‬شهرداری را اعلام کرده بودند و نام خانوادگی آنان با یکی از حروف "ف"، "ژ" یا "ق" آغاز می‌شود، عرضه می‌کند.

همچنین این ایستگاه سیم کارت متقاضیانی که نام خانوادگی آنها با حرف "ه" آغاز شده و یکی از مناطق ‪ ۱۱ ،۱۰ ،۹‬یا ‪ ۱۲‬شهرداری را به عنوان منطقه خود اعلام کرده بودند، واگذار می‌کند.

براساس این گزارش، شبکه مستقل تلفن همراه تالیا در مرحله نخست واگذاری سیم کارت ثبت نام‌کنندگان تهرانی، محدود به تهران است و تا پایان سال جاری در تمامی مراکز استانها و راههای اصلی کشور توسعه یافته و خدمات مورد نیاز متقاضیان این وسیله ارتباطی را تامین خواهد کرد.

  • ۸۴/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">