ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین جشنواره صنعت فناوری اطلاعات برگزار می شود

| دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر شورای فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن گفت: نخستین جشنواره صنعت و فناوری اطلاعات در مهرماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت صنایع و معادن؛ "محمود لیائی" اعلام کرد: این جشنواره با هدف ارتقا جایگاه فناوری اطلاعات در بخش های مختلف صنعت در مهرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره، فضای مناسبی را برای آشنایی هرچه بیشتر متخصصان و کارشناسان فناوری اطلاعات فراهم می کند تا با بررسی تحولات وچگونگی پیشرفت این صنعت، در جریان آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه قرار گیرند.

لیائی بر ضرورت توجه بیشتر به موضوع فناوری اطلاعات در صنایع مختلف اشاره کرد و افزود: رشد روافزون فناوری های اطلاعاتی در جهان و تاثیرات متقابل آن در صنایع گوناگون، دقت نظر بیشتر به صنعت فناوری اطلاعات را اجتناب ناپذیر می کند.

دبیر شورای فناوری اطلاعات وزارت صنایع ومعادن همچنین گفت: در این جشنواره بهترین مقالات برتر، سازمان ها و شرکت های تابعه و سازمان صنایع ومعادن استانی برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.

لیائی، برگزاری نمایشگاه جانبی و کارگاههای آموزشی، همچنین انتخاب و معرفی20 صنعت و شرکت برتر در بخش فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه های نخستین جشنواره صنعت و فناوری اطلاعات ذکر کرد.

رئیس ستاد نخستین جشنواره صنعت و فناوری اطلاعات با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: تاکنون این شورا با حضور نمایندگانی از سازمان ها و شرکت های تابعه وزارتخانه در 2 جلسه برگزار شده است و بحث های مناسبی درباره تدوین سیاستگذاری و برنامه ریزی های خاص در این باره انجام شده که ادامه خواهد یافت.

  • ۸۹/۰۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">