ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت حلما گستر تلاش؛ متشکل از یازده شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نامه‌ای به رئیس جدید مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه جدی مجلس یازدهم به ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال در کاهش و حل مشکلات اقتصادی کشور از جمله رونق کسب‌وکار، کاهش بیکاری، بهبود و رشد شاخص‌های اقتصادی شدند. 
متن این نامه که خطاب به دکتر محمد باقر قالیباف صادر شده، چنین است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

جناب آقای محمد باقر قالیباف 
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی 

با سلام و احترام 

ضمن‌ تبریک آغاز بکار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای حضرتعالی و نمایندگان محترم در قوه‌ مقننه، همانگونه که مستحضرید در ذات اقتصاد دیجیتال، ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای ایجاد زیست‌بوم ارتباطی پیشرفته میان مردم، دستگاه‌ها و زیرساخت‌های فناوری در حوزه اقتصاد وجود دارد. 
به عبارت دیگر، در حال حاضر یکی از مهم‌ترین ابزار دست‌یابی به قدرت اقتصادی، استفاده بهینه و عالمانه از ابزار و امکانات فضای مجازی است. در واقع تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی که در دهه‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین و ضروری‌ترین زیرساخت‌های پیشرفت در حوزه‌های گوناگون تبدیل شده‌ بودند در حال حاضر از پتانسیل بسیار ارزنده‌ای برای ایجاد سیستم‌های کارآمد در جهت شناسایی مسائل و مشکلات و ارایه راه حل‌های موثر برخوردارند. 
شناسایی دقیق و بکارگیری این ظرفیت‌ها نه تنها عامل مهمی برای غلبه بر عقب‌ماندگی‌ها تاریخی اقتصاد محسوب می‌شوند بلکه با خلق ارزش‌ها و فرصت‌های بی‌بدیل موجب رونق کسب‌وکار، کاهش بیکاری، بهبود و رشد شاخص‌های اقتصادی و در نهایت حرکت در مسیر پیشرفت همه‌جانبه کشور خواهند شد. 
شرکت حلماگستر تلاش که با حضور یازده شرکت فعال در حوزه ICT شکل گرفته است، امیدوار است عنایت ویژه رئیس و نمایندگان محترم مجلس یازدهم در جهت رفع موانع و قوانین و مقررات دست و پا گیر زمینه‌های توجه به مفاهیم، کارکردها و نتایج اقتصاد دیجیتال را بیش از پیش فراهم سازد. 
در این مسیر آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با نمایندگان محترم اعلام می‌نماییم.

لازم به ذکر است یازده شرکت ندا گستر صبا، حلما گستر خاورمیانه(عصر تلکام)، داده‌پردازی فن‌آوا، لایزر، ارتباطات ثابت پارسیان، ارتباطات فرزانگان پارس، افرانت، گسترش ارتباطات مبنا، انتقال داده‌های آسیاتک، پارسان لین ارتباطات و توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان، سهامداران شرکت حلما گستر تلاش هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">