ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نرم‌افزار جامع بانکیSAB راه‌اندازی شد

| شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۵۳ ب.ظ | ۲ نظر

نرم‌افزار جامع بانکی (Cor e Banking)SAB توسط شرکت SABفرانسه و سپهرنت ایرانیان نماینده انحصاری این شرکت در ایران، بومی سازی و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب، در موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده راه‌اندازی شد.

فناوران- به گفته فریبرز رحمانی، مدیر عامل شرکت سپهرنت ایرانیان نرم‌افزار SAB فرانسه در یک پروژه دو ساله که از سال 1388 آغاز به کار کرد توسط یک تیم 30 نفره متشکل از، کارشناسان شرکت Sab فرانسه مستقر در تهران، لبنان و پاریس، کارشناسان شرکت سپهرنت ایرانیان و کارشناسان موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده بر اساس قوانین بانکداری اسلامی بومی سازی و فارسی سازی شد. با راه‌اندازی این سیستم، موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده از یک سیستم مدرن یکپارچه، متمرکز و مشتری مدار بهره خواهد برد. به طوری که تمامی مشتریان موسسه، عملیات بانکی خود را صرف نظر از شعبه افتتاح کننده حساب در تمامی شعب ایران انجام خواهند داد. همچنین ابزار بانکداری اینترنتی نیز در اختیار مشتریان موسسه قرار خواهد گرفت. در حال حاضر چهار شعبه پایلوت با انتقال کامل اطلاعات قبلی، استفاده از نرم‌افزار متمرکز را شروع کرده‌اند و شعب تازه تاسیس نیز از این سیستم بهره خواهند برد. در ابتدای سال جدید شمسی تمامی شعب استان تهران و البرز به این سیستم مجهز خواهند شد.

  • ۹۰/۱۱/۲۹

نظرات  (۲)

برای دریافت این نرم فزار باید چکار کرد
اسماعیل جان چه چیزی از این نرم افزار را می خوای دریافت کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">