ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکتهای بزرگ فناوری بصورت داوطلبانه نسبت به علامت گذاری محتوای هوش مصنوعی برای امنیت بیشتر اقدام نمودند.
به گزارش سایبربان، دولت بایدن اعلام کرد که شرکت های برتر هوش مصنوعی از جمله اوپن اِی آی (OpenAI)، آلفابت (Alphabet) و متا (Meta  ) تعهدات داوطلبانه ای را به کاخ سفید برای اجرای اقداماتی مانند علامت گذاری محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای کمک به ایمن تر کردن فناوری داده اند.  

این شرکت‌ها که شامل شرکتهای انتروپیک (Anthropic)،  اینفلکشن (Inflection)، آمازون (Amazon)  و مایکروسافت (Microsoft)نیز می‌شوند، متعهد شدند که سیستم‌ها را قبل از انتشار، ‌بطور کامل آزمایش کنند و اطلاعاتی درباره نحوه کاهش خطرات و سرمایه‌گذاری در امنیت سایبری به اشتراک بگذارند.

این اقدام به عنوان یک پیروزی برای تلاش دولت بایدن جهت تنظیم فناوری محسوب میشود .

از زمانیکه هوش مصنوعی مولد بشدت محبوب شد، قانون گذاران در سراسر جهان شروع به بررسی چگونگی کاهش خطرات این فناوری نوظهور برای امنیت ملی و اقتصاد کردند.

چاک شومر، عضو اکثریت سنای آمریکا در ماه ژوئن خواستار قانون جامع برای پیشبرد و تضمین حفاظت از هوش مصنوعی شد.

کنگره آمریکا در حال بررسی لایحه ای است که تبلیغات سیاسی را ملزم به افشای این موضوع میکند که آیا از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر یا محتوای دیگر استفاده شده است یا خیر.

رئیس جمهور جو بایدن 21 جولای، میزبان مدیران هفت شرکت در کاخ سفید میباشد.وی همچنین در حال کار بر روی توسعه یک فرمان اجرایی و قانون دو حزبی در مورد فناوری هوش مصنوعی است.

به عنوان بخشی از این تعهد، هفت شرکت متعهد میشوند که تمامی اشکال محتوا، از متن، تصویر، صدا گرفته تا ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را علامت گذاری کنند تا کاربران بدانند چه زمانی از این فناوری استفاده شده است.

این شرکت ها همچنین متعهد شدند که با توسعه هوش مصنوعی روی حفاظت از حریم خصوصی کاربران تمرکز کنند و اطمینان حاصل کنند که این فناوری عاری از تعصب است و برای تبعیض علیه گروه های آسیب پذیر مورد استفاده قرار نمیگیرد. تعهدات دیگر شامل توسعه راه حل های هوش مصنوعی برای مشکلات علمی مانند تحقیقات پزشکی و کاهش تغییرات اقلیمی است.

  • ۰۲/۰۴/۳۰

هوش مصنوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">