ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست تبادل فناوری در حوزه ICT برگزار می‌‌شود

| يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

سومین نشست تبادل فناوری کشور با موضوع ICT‌ و با محوریت شاخه تخصصی مخابرات ، 24 و 25 مرداد ماه سال جاری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مدیر اجرایی این نشست با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این نشست توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفتر همکاریهای فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس، ایجاد مکانی برای مذاکره رو در رو و تعامل صاحبان فناوری و همچنین سرمایه‌گذاران و ارائه دهندگان خدمات فناوری در زمینه تخصصی مخابرات می‌باشد.

احمد رضا علائی افزود: مهمترین تفاوت این نشست با سمینارها و کنفرانس‌های علمی معمول کشور، برگزاری آن با محوریت ارائه فناوری و کمک به صاحبان فناوری در جهت تجاری‌سازی آن است و در این راستا از کلیه مراکز پژوهشی، دانشگاه‌ها و مراکز خصوصی کشور و نیز سازمانها و مراکز مرتبط ، دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به دعوت از مراکز مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و بخصوص مخابرات در خارج از کشور گفت: در راستای افزایش همکاری‌های بین‌المللی شرکتها و مراکز پژوهشی داخلی‌، از مراکز خارجی فعال در زمینه تحقیق و توسعه نیز دعوت شده است تا با حضور در نشست و ارائه دستاوردهای خود، زمینه برای همکاری و تبادل اطلاعات و دستاوردها با مراکز داخلی مهیا گردد.

علائی همچنین مشارکت مالی و سرمایه‌گذاری بر روی طرحها و نیز ارائه خدماتی مانند حمایت دولت از تثبت بین‌المللی پتنت به صاحبان فناوری را از مزیتهای این نشست دانست.

  • ۸۶/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">