ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست هماهنگی الکامپ برگزار شد

| دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۶، ۰۴:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

نشست هماهنگی برگزاری سیزدهمین نمایشگاه الکامپ و هشتمین نمایشگاه تلکام با حضور مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ا و نمایندگان وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، اصناف و انجمن‌های IT فعال در کشور برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر (ایسنا)، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ا در این نشست با اشاره به اهمیت نمایشگاه سیزدهم گفت: بحث IT یکی از محورهای مهم و اصلی توسعه در دنیاست و به‌کارگیری از فن‌آوری اطلاعات امروزه در جهان راه مقرون به‌صرفه‌ای است که در کنار شکوفایی اقتصاد کشورها باعث رونق اقتصادی شده و در جهت تامین رفاه و آسایش و بهبود وضعیت اجتماعی بسیار موثر بوده است.

سیدحمید قوام شهیدی افزود: امروزه با طرح بحث دولت الکترونیک، وظیفه‌ی اصلی متولیان بازکاوی این بحث است تا به طور کامل مشخص شود قصد اصلی از طرح این موضوع حقوق شهروندی و بانکی است تا تسهیلات حاصل از ارایه‌ی IT، روند زندگی روزمره را تسریع کند.

در ادامه‌ی این جلسه مدیران و نمایندگان تشکل‌های مرتبط با IT مسایل و مشکلات و درخواست‌های خود را از مدیریت نمایشگاه مطرح و خواهان رفع آن‌ها شدند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و تلکام ششم الی نهم آبان‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

  • ۸۶/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">