ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نصب دکل برج میلاد آغاز شد

| يكشنبه, ۶ آذر ۱۳۸۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل سازمان مهندسی وعمران شهرداری تهران از آغاز عملیات نصب دکل برج میلاد تهران خبر داد.
حسین هادیانی در گفت وگو با ایرنا افزود: نصب این دکل از هفته جاری آغاز شده و با صرف حداقل هشت ماه زمان، اوایل تابستان سال ‪ ۸۵‬به اتمام می‌رسد.
وی تصریح کرد: این دکل با بیش از ‪ ۴۰۰‬تن وزن، یکی از بزرگترین دکل‌های مخابراتی دنیا است و به وسیله دستگاه‌های مدرن مکانیکی به بالای برج منتقل می‌شود.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران تصریح‌کرد: نصب دکل برج میلاد به دلایل مختلف مالی و فنی چند بار به عقب افتاد اما با انعقاد قرار- داد نصب دکل با یکی از شرکت‌های داخلی، نصب آن از روز گذشته آغاز شد.
به گفته هادیانی، با نصب این دکل، بخش اعظمی از فعالیت‌های عمرانی - مخابراتی برج میلاد به پایان رسیده و برج، آماده بهره‌برداری در سال آینده خواهد شد.
وی با بیان اینکه در روزهای گذشته بخشی ازمشکلاتی مالی احداث برج میلاد برطرف شد، افزود: اعتباراتی برای تکمیل این برج در نظر گرفته شده که روند احداث برج را سریعتر می‌کند.
هادیانی رقم هزینه شده برای احداث برج میلاد از آغاز احداث برج تاکنون را حدود ‪ ۴۵۰‬میلیارد ریال عنوان و تاکید کرد: به نظر می‌رسد برای پایان یافتن عملیات احداث برج، حداقل ‪ ۵۰۰‬میلیارد دیگر نیاز است.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بخش عمرانی احداث برج، فقط نصب آسانسور و نمای شیشه‌ای برج باقی مانده‌است، خاطرنشان کرد: با تامین بخشی از هزینه‌های احداث برج، عملیات نصب این دو بخش نیز در روزهای آتی آغاز می‌شود.
اسکلت فلزی برج میلاد با وزنی حدود دو هزار و یکصدتن بزرگترین سازه راس پروژه‌های مخابراتی و تلویزیونی در جهان است.
برج میلاد از نظر ارتفاع با ‪ ۴۳۵‬متر ارتفاع چهارمین برج بلند دنیا محسوب می‌شود.

  • ۸۴/۰۹/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">