ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نظرسنجی درباره 5 پیام‌رسان ایرانی

| يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به مسدود شدن روزهای اخیر برخی شبکه های اجتماعی پرطرفدار در ایران، برنامه تحلیلی پایش امشب17 دی، قابلیت های پیام رسان های ایرانی را برای مخاطبان معرفی می کند.

به گزارش فارس، در سوال نظر سنجی برنامه امشب هم از بینندگان پرسیده شده است: به نظر شما کدامیک از پیام رسان های ایرانی، مجموعا کیفیت و خدمات بهتری دارد؟ 1- آی گپ  2- بیسفون پلاس  3- سروش  4- گپ  5- ویسپی. علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 ارسال کنند.

در بخش جوان موفق برنامه این هفته نیز طیبه آذرپیوند، زهرا دارستانی فراهانی و محمد صالح فر سه موفق که اکنون کاسب و کاری در ایران راه انداخته اند و در حرفه خود موفق هستند، با حضور در استودیو پایش، تجربیات موفقیت خود را به اشتراک می گذارند. سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه هم مهمان تلفنی برنامه امشب خواهد بود.
برنامه پایش به تهیه کنندگی علی ملکی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه ها حوالی ساعت 23:15 با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">