ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نفدی کوچک بر گفته مسوولان مخابرات

| چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

علی جعفریان - طبق گفته ی خود مسوولان: در تهران در حال حاضر 1500 bts وجود دارد و باز هم طبق گفته ی ایشان هر bts ظرفیت 200 هزار نفر را داراست. یعنی ظرفیت در تهران برابر است با 300 میلیون نفر! یعنی حدود 5 برابر جمعیت کل ایران فقط در تهران ظرفیت است. این در حالی است که تنها کمتر از 2 میلیون نفر در تهران مشترک موبایلهای مخابرات هستند!
آیا تا کنون به منظره شهر نگاه کرده اید؟ همه جا bts ها وجود دارند و منظره زشتی به شهر داده اند... چرا تالیا با 200 آنتن کل تهران را پوشش داده ولی مخابرات با 1500 آنتن آنهم با اختلالات فراوان و مشهود و تاسف آور؟
آیا مسوولان مخابرات نگفته بودند که این شبکه از ابتدا برای 16 میلیون مشترک طراحی شده و همانند لباس گشادی است که تا ظرفیتش پر نشده اختلال خواهد داشت؟ پس دلیل ثبت نام مجدد در امسال در حالی که با واگذاری سال قبل به 16 میلیون نفر رسیده چیست؟
چرا تالیا اجازه واگذازی مجدد را یه طور کامل پیدا نکرد؟ چرا برای بر قراری رومینگ بین الملل باید از مخابرات مجوز بگیرد در حالی که قرارداد ها را نیز بسته است؟

آخر این زور گویی ها به بخش خصوصی در کشور تا کی؟

واقعا جای تفکر و تامل و تاسف دارد

  • ۸۵/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">