ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نقشه راه فناوری‌های نوین IT آماده شد

| دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا از تکمیل نقشه راه فناوری های نوظهور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.
رئیس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا از تکمیل نقشه راه فناوری های نوظهور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.
به گزارش مهر علیرضا یاری با اشاره به اجرای پروژه «برنامه های راهبردی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای برنامه توسعه فاوای کشور» گفت: در این پروژه، جایگاه پژوهشگاه ICT در زیست بوم پژوهش حوزه فاوا تعیین و مشخص شده برای بهبود این جایگاه چه برنامه ای باید اتخاذ شود.
وی ادامه داد: پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا روی فناوری های مختلف در هر پژوهشکده که مطرح و بررسی می شود به پژوهش می پردازد تا بخشی از نیازهای آنها در جهت تدوین راهبردها و سیاست های موردنیاز را تامین کند.
یاری درباره آخرین وضعیت پروژه های نقشه راه فناوری های نوظهور حوزه فاوا، گفت: بررسی تمام پروژه های مذکور در این پژوهشکده به پایان رسیده و تحویل شده است.
وی با اشاره به پروژه های جاری در حوزه سیاست گذاری و تنظیم بازار حوزه فضای مجازی افزود: در حال حاضر سه پروژه در پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا به سفارش مرکز ملی فضای مجازی در خصوص سیاست های کلان فضای مجازی، موضوع محتوا و موضوع فین تک ها (استارتاپ های مالی) در حال اجرا است.
یاری ادامه داد: موضوع نظام نظارت تنظیم مقررات حوزه ارتباطات نیز ازجمله پروژه های حوزه سیاست گذاری و تنظیم بازار است که به سفارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات در این پژوهشکده در حال انجام است.
وی ادامه داد: پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا در خصوص مشاوره به شرکت های تابعه وزارت ارتباطات در حوزه تحول دیجیتال و نقشه راه خدمات نیز پروژه هایی را تعریف کرده است.
 

  • ۹۸/۱۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">