ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نقش بیل گیتس در استراتژی کاهش جمعیت جهان

| سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

پروژه "کاهش جمعیت ایران" استراتژیی بود که در دهه‌های پیش با حمایت سازمان‌های جهانی در ایران به‌صورت کامل به اجرا در آمد و حالا آنها خود اعتراف می‌کنند که "سریع‌ترین کاهش نرخ ‎فرزندآوری به ازای هر زن در تاریخ جهان در ایران اتفاق افتاده است!"
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ "ملیندا گیتس" اخیراً در توییتی از حقیقت دردناکی پرده برداشته است و گفته: "سریع‌ترین کاهش نرخ ‎فرزندآوری به ازای هر زن در تاریخ جهان در ایران اتفاق افتاده است!"

"ملیندا گیتس" نیز یکی از پیش‌برندگان استراتژی‌های نظام سلطه در راستای کاهش جمعیت کشورمان است البته در پوشش اهداف خیرخواهانه! پرده‌برداری از ماهیت متناقض چنین شخصیت‌هایی، ادعایی نیست که وابسته به نظرات جناحی و سیاسی داخل کشور باشد بلکه اتفاقاً رسانه‌ها و پژوهشگران عمدتاً غربی به آن اذعان داشته و اسناد آن را منتشر کرده‌اند.

کاهش شدید نرخ رشد جمعت کشورمان همان حقیقت تلخی است  تاکنون دولتمردان ما در مواجهه با آن خود را به ندیدن و نشنیدن زده‌اند و به بیان دیگر سر خود را مثل کبک زیر برف کرده‌اند! انگار نه انگار که نرخ رشد جمعیت ایران در حال نزدیک شدن به صفر است؛ بر اساس پیش‌بینی پژوهشگران، ایران در 30 سال آینده پیرترین کشور جهان خواهد بود! بنا بر آماری که اخیراً مشاور عالی وزیر بهداشت اعلام کرده، سال 98 نسبت به سال 97، 170 هزار تولد کمتر در ایران ثبت شده  و سال 97 هم 120 هزار تولد کمتر از سال 96!

کاهش جمعیت آشی است که دستور پخت آن توسط سرآشپزهای آمریکایی داده شده است و در داخل ایران از حدود سال 68 از سوی دولتمردان کشورمان به اجرا درآمد؛ اینکه در اجرای فرآیند کنترل جمعیت، عمدی در کار است یا نادانسته پی‌ریزی شده، بحث مفصلی است اما هم اینکه بدانیم در حال حاضر با به دست آمدن اسناد و مدارک گوناگون این نتیجه قطعی حاصل شده است، کافیست.

پروژه کاهش جمعیت ایران، سابقه دور و درازی دارد و به دوره  کسینجر  باز می‌گردد؛ کیسینجر در دورهٔ ریچارد نیکسون به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا مشغول به کار شد و از وی به عنوان یکی از استراتژیست‌های ارشد ایالات متحده آمریکا نام می‌برند.

      ملیندا گیتس: سریع‌ترین کاهش نرخ ‎فرزندآوری به ازای هر زن در تاریخ جهان در ایران اتفاق افتاده است...!

بنیاد "بیل و مِلیندا گیتس" نام قدرتمندترین بنیاد خیریه خانوادگی در جهان است؛ این بنیاد در سال 2000 میلادی به‌دست بیل و ملیندا گیتس بنیانگذاری شد و در سال 2006 میلادی به‌دست وارن بافت به دو برابر گسترش یافت.

هدف‌های اصلی ادعایی بنیانگذاری این بنیاد، افزایش تندرستی و کاهش تهی‌دستی بسیار بالا در گستره جهان است و در آمریکا، گسترش‌دادن شانس‌های آموزشی و دسترسی به تکنولوژی اطلاعات و داده‌ها است؛ مرکز این بنیاد در شهر سیاتل، واشینگتن در ایالت واشینگتن در آمریکا جای دارد و به‌دست سه تن از اعضای هیئت مدیره به نام‌های بیل گیتس و همسرش ملیندا گیتس و وارن بافت اداره می‌شود؛ این بنیاد در آغاز به‌ دست بیل گیتس در سال 2000 میلادی با سرمایه 106 میلیون دلار بنیانگذاری شد؛ در طول دو سال کار این انستیتو، سرمایهٔ آن به 2 میلیارد دلار افزایش یافت!

در صدر همه سازمان‌های مربوط به جمعیت، سازمان جهانی بهداشت قرار دارد که بودجه آن مستقیماً توسط آمریکا تامین می‌شود، این سازمان به همراه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، بازوهای اجرایی اهداف خاصی در سطح جهان هستند؛ بانک جهانی نیز یک سازمان بین‌المللی است که به تهیه منابع مالی، مشاوره و پژوهش برای کشورهای درحال‌توسعه اختصاص یافته شده تا در ظاهر به پیشرفت اقتصادی آن‌ها کمک کند!

 

اما بنیاد گیتس در کجای پازل کاهش جمعیت قرار دارد؟

بنابر اعلام دویچه وله، واقعیت این است که در سال مالی 2019- 2018 کمک‌های مالی بنیاد گیتس به ارزش 367 میلیون 700 هزار دلار به پروژه‌های سازمان جهانی بهداشت سرازیر شد! به این ترتیب این بنیاد پس از آمریکا با 553 میلیون دلار، بزرگترین اهداکننده به این سازمان بود و کمک‌های مالی نهاد گیتس تا 9.8 درصد از کمک‌های مالی با اهدافی تعیین‌شده را تشکیل می‌داد که 77 درصد از بودجه سازمان جهانی بهداشت را تشکیل می‌دهند؛ منتقدان احتمال می‌دهند که گیتس زمینه‌هایی که این کمک‌ها باید در آن هزینه شوند را مشخص و به این ترتیب برای این سازمان جهانی تعیین مسیر کرده است.

پایگاه تحلیلی "نچرال نیوز" هم در مقاله‌ای به قلم "اتان ای.هاف" با عنوان « بیل گیتس و اصلاح نژاد انسانی و چگونگی تلاش یکی از ثروتمندترین مردان جهان برای تسلط بر کشاورزی جهان» می‌نویسد: وقتی فاش شد که "بنیاد بیل و ملیندا گیتس"، موسسه خیریه تاسیس شده توسط بیل گیتس، بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت، در سال 2010، 500 هزار سهم در شرکت آمریکایی "مونسانتو" به ارزش بیش از 23 میلیون دلار را خریداری کرده است، کاملا روشن شد این موسسه به ظاهر خیریه و بشردوستانه در پی نیل به اهدافی غیر از ریشه کن کردن بیماری‌‌‌‌‌‌ها و تامین غذا برای مردم فقیر دنیاست.

"رابرت کندی جونیور" از آخرین بازماندگان خانواده "کندی" است که پدر و عمویش "جان کندی" هر دو ترور شدند! او سال‌های زیادی است که درباره کاهش جمعیت و بیمار کردن مردم توسط واکسیناسیون اطلاع‌رسانی و تبلیغ می‌کند؛ به‌گفته رابرت کندی، "بنیاد گیتس 1.2 بیلیون دلار برای طرح واکسیناسیون خود در هند هزینه کرده و با این عنوان بین سالهای 2000 تا 2017، 496 هزار کودک را در هند واکسینه کرده است، به‌خاطر واکسن‌های فلج اطفال بنیاد گیتس، سه‌چهارم این کودکان به فلج اطفال دچار شده‌اند! به‌عبارت دیگر فلج اطفال در هند تقریباً ریشه‌کن شده بود اما واکسن‌های اخیر این بیماری را دوباره شایع کرد!"

بیشتر این واکسیناسیون بدون اطلاع و رضایت کودکان، والدین یا معلمین آنها و حتی پنهان از دولت این کشورها صورت گرفته است؛ اکنون این موسسه در کشورهای هند، کنیا، فیلیپین و … تحت تعقیب قضایی قرار دارد!

براساس پژوهش‌های سایت "گلوبال ریسرچ" بیش از 25 سال است که "بیل گیتس" بنیانگذار ثروتمند شرکت عظیم مایکرو سافت و بنیاد تحت مدیریت وی "(Bill and Melinda Gates Foundation (BMGF" واکسیناسیون میلیون‌ها کودک در کشورهای به اصطلاح فقیر در آفریقا و آسیا را بر عهده گرفته‌اند اما بیشتر این پروژه واکسیناسیون نتایج فاجعه‌باری به همراه داشت و باعث شیوع بیماری‌های گوناگونی شده است؛ فلج اطفال در هند، عقیم‌سازی جوانان در کنیا با واکسن کزاز و مرگ بسیاری از کودکان در کشورهای به اصطلاح توسعه‌نیافته پیامد برنامه‌های همین بنیاد بوده که با حمایت سازمان بهداشت جهانی زیر مجموعه سازمان ملل متحد صورت گرفته است.

"Newscientist"  نیز در گزارشی می‌نویسد: بنیاد گیتس در سال 2006 دکتر "رابرت هورش" را استخدام کرد که سم علف‌کش موسوم به "راندآپ" را تولید کرده است؛ تحقیقات نشان داده‌اند که "راندآپ" میزان تولد نوزادان ناقص‌الخلقه را در روستاهایی که از این علف‌کش در زمین‌‌‌‌‌‌های کشاورزی آن‌ها استفاده شده، بسیار بالا برده است همچنین در گزارشی که توسط "La Via Campesina"در سال 2010 منتشر شد، گفته شده که بنیاد گیتس، حدود 80 درصد از سرمایه‌گذاری‌‌‌‌‌‌های خود را به بخش بیوتکنولوژی اختصاص داده است.

اخیراً نیز با گسترش اپیدمی کرونا، مؤسس مایکروسافت در مصاحبه‌ای با روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرده که بنیاد "بیل و ملیندا گیتس" با سرمایه بیش از 40 میلیارد دلار تمام توجه خود را معطوف به پاندمیک کووید 19 کرده است!

  • ۹۹/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">