ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نقل و انتقال هوشمند معلمان از سال 94

| دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ | ۷ نظر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نقل و انتقال فرهنگیان در دست بررسی است و تلاش می‌کنیم سال آینده این موضوع به وسیله یک سیستم هوشمند انجام شود.

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش « بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در سال 94 چه زمانی ابلاغ می‌شود؟» اظهار داشت:‌ نقل و انتقال فرهنگیان در حال بررسی است و به دنبال این هستیم تا در سال آینده نقل و انتقال فرهنگیان به وسیله یک سیستم هوشمند انجام شود.

وی افزود: انجام نقل و انتقال فرهنگیان از طریق یک سیستم هوشمند منجر می‌شود تا این کار در یک محیط شفاف و قابل رویت انجام شود تا تمام فرهنگیانی که متقاضی نقل و انتقال هستند بدانند در کدام مدرسه و کدام منطقه چه تعداد نیرو مورد نیاز است و متناسب با این نیازها درخواست خود را ارائه کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نقل و انتقال به کلان شهرها بر اساس مقررات جاری ممنوع است و بخشنامه آن قبل از عید ابلاغ می‌شود.ساماندهی نیروی انسانی نیز آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا نقل و انتقال و ساماندهی نیروها با یکدیگر در نظر گرفته شود و به صورت همزمان ابلاغ شود و مشکلاتی همچون کمبود نیروی انسانی به خصوص در جنسیت مرد مرتفع شود.

  • ۹۳/۱۱/۲۷

نظرات  (۷)

لطفا جلوی پارتی بازیها رو بگیرید و براساس ضوابط انجام بدید .نگذارید براساس روابط باشه.خدا رو بالای سرتون در نظر داشته باشید.
سلام! تورو خدا یه فکری هم به حال ما بکنید که 10 سال تمام روزی شش ساعت در راهیم و دور از شهزر خود در مناتق دور تدریس میکنیم و یک سوم حقوق خود را هم باید بابت سرویس بپردازیم. و این همه مشکلات زندگی را فقط به امید اینکه به زودی منتقل خواهیم شد تحمل کردهایم اما دریغ از کمی تآمل مسئولین به حال ما.از مسئولین تقاضا دارم کمی هم به حال بحرانی ما رسیدگی کنند و نیروهای جدید را هم چند سالی به مناطق دور فرستاده جایی برای انتقال ما وجود داشته باشد نه اینکه نیروهای جدید از همان ابتدای کار در شهر خود مشغول به کار شوند وما تا آخر عمر با امیدهای واهی وبا بدبختی زندگی کنیم.از شما عاجزانه تقاضا دارم کمی عادلانه قضاوت کنید ما هم انسانیم و ما هم حق زندگی داریم. با تشکر
سلام .نمیدانم چرا دراین مناطق دوردستی که مارا تبعیدکردند جرا حتی یکی از اقوام یافرزندان مسئولان پیدانمیشوند.بنده مدت 7سال بصورت رسمی دربلوچستان درکوره دهاتی لب مرز بابدترین شرایط خدمت میکنم دورازهمسروفرزندم ازسیستان میباشم.برای مسئولان فرقی ندارد که چنین معلمانی دربلوچستان پاداش زحماتشان رابا دادن جانشان میگیرند.
سلام لطفا راهی برای انتقال فرهنگیان ساکن در تهران که هر روز مجبورند چهار ساعت در مسیر باشند وامنیت روحی وجسمی ندارند در ضمن سرویس ایاب وذهاب مناسب ندارند وهمین اتوبوس های با نقص فنی ورانننده های نامناسب را هم دریغ می کنند وباید کلی اعتراض همگانی وبرو بیا ی آغاز سال تحصیلی را تحمل کنیم تا برای ما سرویس بگذارند در صورتی که شرایط دحقوقی ما وهمکارانی که نزدیک منزلشلن هستند هیچ فرقی ندارد. تابستان اگر بخواهیم یک کار فرهنگی برای دانش آموزان انجام دهیم به دلیل مسیر طولانی وگرمای هوا مقدور نیست . وکم کم اکثر بیماری های گوارشی وپوستی به سراغمان می آید.آیا این عدالت است که یکی 7سلا این سختی ها را تحمل کند ولی بقیه در کمال آرامش به محل کار خود بروند ؟خاهشمند است یک روز خود را به جای ما بگذارید و بیایید از نزدیک این اتلاف وقت وبقیه مشکلات راببینید آن وقت راحت نمی گویید انتقال به کلانشهر ها ممنوع است .
با سلام و دعای خیر اینجانب با ساابقه حدودا 21 سال و داشتن فرزند کوچک هر روز میبایست ساعت 5:45 صبح از منزل که تهران میباشد حرکت کرده و بعد از ساعتها به محل کارم برسم آیا یک زن تنها که که قبل از طلوع آفتاب حرکت کرده حقش نیست که با 21 سال سابقه مثل بقیه مردم در نزدیکی محل زندگی انجام وظیفه نمایید. و نگران واسترس مسیر طولانی و حرکت در تاریکی اول صبح باشد. که چه بر سرش خواهد آمد. و براحتی بدون توجه به مشکلات نقل وانتقال را ممنوع کنند.
سلام نظر بدهیم که چی ؟! چیزی حل میشه ؟!
کو گوش شنوا تو آموزش و پرورش به ما که برسه با شرایط بد ضابطه حاکمه واسه خودشون رابطه به نظر من اصلا آموزش و پرورش نقل و انتقالات رو از سیستم حذف کنه سنگین تره .وقتی که بخوای واسه عادی ترین حقت این همه حرص بخوری. آخرش هم میگن برو مرخصی بدون حقوق بگیر و این در حالی است که این همه کمبود نیرو داریم . واقعا تو آموزش و پرورش یک مشت آدم بی مسئولیت و خودخواه ریخته که ما هم از اشتباهات زندگیمون راه پدا کردن نو این مکان بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">