ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

" چهارمین نمایشگاه تخصصی تکنولوژی اطلاع‌رسانی و ارتباطات "(‪ (ICT2005‬در اصفهان با استقبال مناسبی از طرف شرکتهای خصوصی و دولتی و بازدیدکنندگان مواجه نشد.

"نمایشگاه تکنولوژی اطلاع رسانی و ارتباطات" از تاریخ ‪ ۱۳‬ماه جاری بدون برپایی مراسم افتتاحیه در مکان نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان شروع به کار کرد.

در چهارمین نمایشگاه ‪ ICT‬اصفهان ‪ ۵۱‬شرکت خصوصی و شش ارگان دولتی در یکی از سه سالن مکان نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان به مساحت سه‌هزار و ‪ ۵۰۰‬متر مربع حضور دارند.

عضو هیات مدیره انجمن کارفرمایان فناوری اطلاعات‌و ارتباطات استان اصفهان با پایین دانستن کیفیت نمایشگاه ‪ ICT‬اصفهان گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته دارای رشد ضعیف و نامحسوسی بود.

" مهدی نگینی " ادامه داد: چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان دارای کارنامه قابل قبولی نیست و اطلاع رسانی ضعیفی برای آن صورت گرفته است.

وی با تاکید براینکه برگزارکنندگان نمایشگاه همواره به‌دنبال افزایش رشد و ارتقای کیفیت‌این نمایشگاه هستند،افزود: برخی مشکلات و معضلات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح ملی و استانی،اطلاع رسانی و تبلیغات ضعیف و برخی عملکردها باعث افت کیفیت برگزاری این نمایشگاه شد.

به گفته وی، برخی شرکتها ترجیح می‌دهند در نمایشگاهی حضور یابند که دارای بازدیدکننده بیشتری باشد.

نگینی تاکید کرد: بهتر است شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در برگزاری نمایشگاه سالانه اتوکام (کامپیوتر و اتوماسیون اداری) حساسیت بیشتری داشته باشد تا شرکتهای فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای حضور درنمایشگاه ‪ICT‬ اصفهان گرایش بیشتری پیدا کنند.

یکی از مدیران شرکتهای حاضر در نمایشگاه ‪ ICT‬اصفهان با تایید استقبال کم شرکتها و مردم از این نمایشگاه گفت: میزان حضور شرکتهای خارج از استان اصفهان در این نمایشگاه بسیار ناچیز است.

وی تصریح کرد:بسیاری از شعارهای تبلیغاتی نیز که از طرف شرکتهای حاضر در نمایشگاه داده شده بود جنبه عملی به خود نگرفت و این خود یکی از دلایل مهم کاهش تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه است.

هرسال دو نمایشگاه انفورماتیک با عنوانهای"کامپیوتر و اتوماسیون اداری" (‪AUTOCOM)‬و تکنولوژی اطلاع رسانی و ارتباطات(‪ (ICT‬در اصفهان برگزار می‌شود.

  • ۸۴/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">