ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین همایش بین‌المللی گمرک و فناوری اطلاعات در روزهای 22 و 23 تیرماه سال جاری در محل سالن همایش بین‌المللی صدا و سیما در تهران با حضور مسئولان سازمان جهانی گمرک، بانک جهانی و روسای گمرک چند کشور و همچنین تعدادی از شرکتهای توانمند داخلی و شماری از مدعوین بین‌المللی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه خدمات قابل ارائه از سوی گمرک به عنوان یک نهاد اجرایی نوعاً محصول نرم‌افزاری می‌باشد، توسعه و ارتقاء این خدمات عمدتاً از طریق توسل به سیستم‌های مدیریت اطلاعات و فن‌آوری‌های نوین آن امکان‌پذیر است و با درنظر داشتن تعداد بیشمار نهادهای نیازمند به اطلاعات گمرکی، زمینه گسترده‌ای در رابطه با مشارکت در امر اتوماسیون و به‌روزآوری شیوه‌های گمرکی فراروی شرکتهای دست‌اندرکار فن‌آوری اطلاعات می‌باشد.

ستاد برگزاری همایش بین‌المللی گمرک و فناوری اطلاعات به منظور ارائه امکان مشارکت در این امر مهم به دست‌اندرکاران فناوری اطلاعات، در نظر دارد با توجه به محدودیت امکانات موجود و استقبال فراوان متقاضیان، صرفاً زمینه حضور 50 شرکت را در نمایشگاه جانبی همایش فوق فراهم آورد.

لذا از شرکتهای علاقمند به حضور در این نمایشگاه دعوت می‌شود جهت انجام هماهنگی‌های لازم به ستاد برگزاری نمایشگاه (شماره تلفن‌های 8842725 و 8849267) تماس حاصل نمایند.

  • ۸۴/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">