ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه دایمی محصولات IT افتتاح شد

| يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت می گوید، در اسناد بالادستی و راهبردی باید به صورت جدی به صنایع الکترونیک توجه شود.

«برات قبادیان» در مراسم افتتاح نمایشگاه دایمی محصولات صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات، در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در آینده حجم بالایی از داد و ستد به صنایع الکترونیک اختصاص خواهد داشت.
وی افزود: 30 درصد ارزش افزوده صنایع خودروسازی به صنایع الکترونیک اختصاص دارد، به شرطی که استاندارد تولید خودرو یورو 4 به بالا باشد.
معاون آموزش، پژوهش و آموزش وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه صنعت الکترونیک نقش مهمی در تولید خودروهای بدون سرنشین دارد، افزود: ویژگی خاص صنایع الکترونیک، حجم بالای تولید ناخالص داخلی و تجارت جهانی است که در سال ٢٠١٢، معادل ٧.٧ درصد از کل حجم تجارت جهان را به خود اختصاص داد و ویژگی دیگر مصرف اندک انرژی نسبت به سایر صنایع است.
قبادیان، ارزش افزوده بالا و کاربردهای فراوان را ویژگی دیگر صنایع الکترونیک عنوان کرد و افزود: سرمایه اندک برای راه اندازی کسب و کار و بازار قابل توجه، ویژگی خاص این صنایع در کشور است.
به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات کشور، از سه سامانه نمایشگاه مجازی محصولات الکترونیک، دانشکده مجازی مهندسی برق و مکاترونیک و سفارش کار مجازی رونمایی شد.

  • ۹۶/۰۵/۰۸

وزارت صنعت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">