ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه مدیریت الکترونیکی شهری برگزار می شود

| سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

دفتر فناوری های ریاست جمهوری به عنوان حامی از نخستین نمایشگاه بین المللی مدیریت الکترونیک شهری ایران حمایت می کند.

به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مدیریت الکترونیک شهری ، دبیر اجرایی نمایشگاه گفت: بررسی ها نشانگر آن است که کشورهای اروپای غربی و ژاپن در صدر استفاده کنندگان از خدمات الکترونیکی و کشورهای افریقایی و آسیایی در زیر جدول بهره گیرندگان از فناوری های نوین به شمار می روند.

علی ابراهیم زاده افزود: در ایران با تاکید بر استقرار زیر ساخت های دولت الکترونیک ، زمینه های لازم برای گسترش این گونه خدمات فراهم شده است؛ به همین دلیل نیز مدیران رده بالای کشور اکنون توسعه تکنولوژی های پیشرفته به خصوص توسعه بیش از پیش فناوری اطلاعاتی و کاربرد آن در موارد مختلف را ضروری می دانند و بر آن تاکید دارند.

وی ادامه داد: بر همین اساس و به منظور گسترش خدمات الکترونیکی سازمان ها ، دفتر فناوری ریاست جمهوری که زیر نظر نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کند، حمایت خود را از برگزاری نخستین نمایشگاه مدیریت الکترونیک شهری اعلام کرده است.

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه بین المللی مدیریت الکترونیک شهری افزود: این نمایشگاه برای نخستین بار به صورت بین المللی در تهران برگزار می شود و فرصت مناسبی برای ارائه فعالیت های صورت گرفته نهادهای مختلف و مسوول این امر به شمار می رود.

وی گفت: با توجه به آثار مثبت فراوان الکترونیکی شدن فعالیت های شهری بر روی کاهش هزینه های شهروندان و دولت ، این نمایشگاه می تواند روش های نوینی را که تاکنون در کشور ایجاد شده و در‌آینده نیز صورت خواهد گرفت به نمایش در‌آورد.

به گفته ابراهیم زاده کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان ، تسریع در امور جاری و مدیریتی ، افزایش حجم فعالیت ها و توسعه امنیت اجتماعی از جمله مزایای گسترش مدیریت الکترونیک شهری و فعالیت های مرتبط با این مقوله به شمار می رود.

وی ادامه داد: کاهش حجم مبادلات پول نقد ، افزایش بهره گیری از ظرفیت های مخابراتی ، کاهش هزینه های شهروندان و دولت ، افزایش سطح رفاه عمومی از دیگر مزایای گسترش خدمات الکترونیکی در کشور محسوب می شود.

نخستین نمایشگاه بین المللی مدیریت الکترونیک شهری ، حرکتی هماهنگ برای ارائه توانمندی شرکت ها دراین زمینه به شمار می رود و حکایت از عزم جدی مسوولان برای الکترونیکی شدن فعالیت ها دارد.

پیش بینی می شود وزارتخانه ها ، شهرداری ها ، بانک ها و تمام شرکت های دولتی و خصوصی فعال در حوزه هایی چون توزیع الکترونیک کالا و خدمات ، گردشگری ، مالیات و صنایع و شرکت های مرتبط به گروه و کارخانجات صنایع مخابراتی در این نمایشگاه حضوری فعال داشته باشند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.eum.ir مراجعه کنند.

  • ۸۹/۰۳/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">