ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه کتاب زیر پوشش 4G همراه‌اول

| سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) اعلام کرد: امسال اپراتور اول با نصب 5 سایت علاوه بر توسعه ظرفیت شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه کتاب دارد و بازدیدکنندگان می توانند از خدمات نسل های 3 و 4 تلفن همراه استفاده کنند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، امسال اپراتور اول با نصب 5 سایت (یک سایت ثابت، 3 سایت سیار و یک سایت برای مبادی ورودی شهر آفتاب)، علاوه بر توسعه ظرفیت شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه داشته و بازدیدکنندگان از طریق این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های 3 و 4 تلفن همراه استفاده کنند و علاوه بر این، برای رفاه حال مشترکان، ایستگاه متروی شهرآفتاب نیز به سایت نسل سوم (3G ) مجهز شده است.
بر اساس این گزارش، همراه اول برای ارائه خدمات هرچه بهتر به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، برنامه های ویژه دیگری نیز ارائه کرده است.
اپراتور اول تلفن همراه کشور، با برپایی 3 غرفه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که امسال برای نخستین بار در شهر آفتاب برگزار می شود، به بازدیدکنندگان خدمات ویژه ارائه می کند.
همراه اول که امسال حضور گسترده ای در نمایشگاه کتاب دارد، با ارائه خدماتی نظیر فروش اقساطی سیم کارت های دائمی در 36 قسط، فروش اقساطی سیم کارت دانشجو در 6 قسط، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت (Usim) 4G، سرویس ستاره اول (*1#)، ارائه خدمات 3G و 4G (نوترینو)، فروش مودم، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگویی و راهنمایی مشترکان حاضر در نمایشگاه؛ آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.
بر اساس این گزارش، همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در رو به روی متروی شهر آفتاب ، نبش سالن دانشگاهی و بین سالن عمومی و کودک مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز توسط حسن روحانی رئیس جمهوری افتتاح شد.
این نمایشگاه از روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه، به مدت 10روز، از ساعت 10 تا 20 در شهرآفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس، رو به روی حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">