ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نواقصی که در خریدهای اینترنتی دیده می‌شود

| شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

 در حالی که در این روزها برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، خریدهای اینترنتی توصیه و زیرساخت هایی هم در این زمینه ایجاد شده است اما هنوز هم مشکلاتی در این بخش وجود دارد و همین مسئله باعث نگرانی و گلایه برخی شهروندان شده است.

یکی از شهروندان بجنوردی که به گفته خودش برای این که در شرایط کنونی از منزل خارج نشود قصد داشت خرید اینترنتی انجام دهد اما محصول مورد نظرش در استان برای خرید اینترنتی وجود نداشت، گفت: ناگزیر خریدم را از دیگر استان ها انجام دادم که با تأخیر دو روزه محصول به دستم رسید.وی افزود: در شرایطی که زیرساخت های مناسبی برای خریدهای اینترنتی فراهم شده هنوز هم جای کار دارد و باید متولیان امر به این بخش ها نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

یکی دیگر از شهروندان که او نیز خرید اینترنتی را بهترین راهکار برای ماندن در خانه ذکر کرد، گفت: با این که استفاده از پول نقد ممنوع است اما پس از خرید اینترنتی به دلیل این که پیک کارت خوان نداشت ناگزیر به پرداخت پول نقد شدم.وی اضافه کرد: بهتر است وقتی تدابیر این چنینی برای سلامت افراد اندیشیده می شود، متصدیان در هر بخش ملزم به اجرای دستورالعمل های ارسال شده باشند.

استاندار خراسان شمالی پیش از این گفته بود: در شرایط کنونی، تنها راه برای حفظ سلامت، در خانه ماندن است بنابراین اقدام به خرید اینترنتی می تواند افراد را از خروج های پرخطر بی نیاز کند.«شجاعی» همچنین افزوده بود: شرایط برای توسعه و انجام خرید اینترنتی در استان فراهم شده است و با استفاده مطلوب از این فرصت، می توان زمینه گسترش مشاغل اینترنتی را در استان تقویت کرد. (روزنامه خراسان)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">