ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری فردی که با بدست آوردن رمز دوم کارت مادربزرگش اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده بود، خبرداد.

به گزارش (ایسنا)، سرهنگ سید حسن حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت از یکی از شهروندان نیشابور در فضای سایبر با شگرد برداشت و خرید اینترنتی به مبلغ سه میلیون ریال از حساب شخصی، وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرائم پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان این پلیس با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات فنی و تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی او را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

حسینی ادامه داد: در مواجهه حضوری شاکی با متهم دستگیر شده مشخص شد وی نوه شاکی است که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه سرقتی می‌شد ولی با مشاهده مدارک و ادله قاطع لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان نیشابور در پایان به شهروندان توصیه کرد: از ارائه رمزهای اینترنتی و کارت های اعتباری به افراد دیگر و همچنین اعتماد بی‌جا به افراد غیر خودداری کنند.

  • ۹۲/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">