ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نگاهی به عملکرد دوساله مدیر عامل همراه ‌اول

| چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۲:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

رشد بی سابقه توزیع سیم کارت، بهبود رتبه جهانی ایران در تعداد مشترکان و عرضه سیم کارت اعتباری از نقاط قوت و عدم ارائه سرویس gprs ، ابهام در تعرفه پیامک و کیفیت متوسط شبکه از نقاط ضعف مدیریت صدوقی بر شرکت ارتباطات سیار ارزیابی می شود.

رضا بهمنی کارشناس ارشد ارتباطات در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در دو سال گذشته، تجهیزات موجود در شبکه و متعاقب آن، تعداد مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران به بیش از سه‌برابر افزایش یافته است و کیفیت شبکه نیز به‌دلیل تلفیق توسعه با بهینه‌سازی، تا حدودی رو به بهبود بوده است، تا آنجا که در حال حاضر، این شرکت در جمع 30 اپراتور برتر دنیا قرار گرفته است.

بهمنی با اشاره به بی‌نام بودن سیم‌کارت‌های شرکت ارتباطات سیار ایران در جامعه، دستاورد مهم شرکت ارتباطات سیار ایران را انتخاب نام تجاری "همراه‌اول" برای سیم‌کارت‌ها برای آن شرکت دانست که به جامعه شناسانده شد.

کارشناس ارشد ارتباطات اضافه کرد: استفاده از توان ملی در تولید، پیمانکاری، مشاوره و خدمات همراه‌اول را می‌توان از فاکتورهای مناسب مدیریت این شرکت طی این مدت دانست.

وی ادامه داد: نظارت دقیق مالی بر مجموعه در دو سال گذشته مثبت بوده است و طی این مدت هیچ پرونده‌ تخلف مالی توسط نهادهای نظارتی اعلام نشده است.

به گفته برخی کارشناسان توسعه بهبود کیفی شبکه در سطح بزرگراهها و خیابانهای اصلی و فرعی از برنامه‌های ارتباطات سیار بود که با وجود تلاش بسیار هنوز با ایده‌آل فاصله دارد.

دو سال پیش در دهم اردیبهشت‌ماه 85، وحیدصدوقی به‌عنوان مدیر عامل منتخب دولت در شرکت ارتباطات سیار ایران، منصوب شد.

در همین رابطه سیلمانی وزیر ارتباطات در پاسخ به تمدید یا عدم تمدید حضور صدوقی بر مسند ریاست بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به فارس گفت: " از عملکرد وی راضی هستم و مشکلی برای ادامه فعالیت وی در این شرکت نمی‌بینم."

  • ۸۷/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">