ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هدیه ایرانسل به مشترکان جدید

| جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۸۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

مشترکان سیم‌کارت دائمی ایرانسل که در فاصله 25 فروردین‌ماه تا 31 اردیبهشت‌ماه 1386 به شبکه ایرانسل بپیوندند، تا پایان تیرماه 1386، ماهانه 1000 دقیقه مکالمه رایگان هدیه می‌گیرند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اطلاعیه‌ی ایرانسل تنها آن دسته از مشترکان سیم کارت دائمی در این طرح شرکت داده می‌شوند که در فاصله 25 فروردین تا 31 اردیبهشت‌ماه ثبت نام خود را تکمیل کرده و اولین تماس خود را برقرار کرده باشند.

بر اساس این اطلاعیه که برروی سایت اینترنتی این شرکت منعکس شده، هدیه‌ی "ماهانه 1000 دقیقه مکالمه رایگان" تنها مختص همان ماه بوده و اگر در آن ماه از کل 1000 دقیقه رایگان استفاده نشود، دقایق مصرف نشده از بین می رود و به هزار دقیقه ماه بعد اضافه نخواهد شد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که هزار دقیقه رایگان صرفاً مکالمات بین خطوط ایرانسل را شامل می‌شود و در هر تماس کمتر از 30 دقیقه، صرفنظر از مدت مکالمه، مشترک تنها هزینه دقیقه نخست را می پردازد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: کلیه‌ی تماس‌ها بر مبنای واحدهای یک دقیقه ای محاسبه می‌شود. بنابراین، اگر قسمتی از یک دقیقه مصرف شده باشد، کل یک دقیقه به حساب فرد منظور میشود. گردد.

بنا بر اعلام این شرکت در راستای سیاست‌های ایرانسل جهت رعایت مساوات و ایجاد امکان برخورداری از تسهیلات برای تمام مشترکان، اگر مکالمه مشترک بیش از 30 دقیقه باشد، مدت آن به بخش‌های 30 دقیقه‌ای تقسیم می‌شود و به این ترتیب، در هر 30 دقیقه، هزینه دقیقه نخست محاسبه شده و دقایق باقیمانده رایگان خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه ایرانسل این طرح تنها ویژه مشترکان طرح "پرداخت ماهیانه دقیقه‌ای" بوده و درصورت تغییر طرح تعرفه، دقایق رایگان دیگر به مشترکان تعلق نمی گیرد.

  • ۸۶/۰۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">