ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت مخابرات استان تهران نسبت به افراد سودجو در زمینه ارائه خدمات تلفن ثابت به شهروندان هشدار داد.

روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران‌ اعلام کرد: شهروندان و مشترکان باید مراقب افراد سودجو باشند؛ این افراد با ارائه یک شماره تلفن و یک آنونس گویا سعی بر آن دارند که خود را تحت عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت مخابرات استان تهران معرفی کنند.

همچنین اخیرا مشاهده شده افرادی تحت عنوان شرکت مخابرات استان تهران و با ارسال پیامک اهداء جوایز به برندگان، اقدام به سوء استفاده از مشترکین تلفن می کند.

این شرکت به مشترکان هشدار داد تا از ارائه هرگونه اطلاعات به افراد سودجو خودداری کرده و در صورت مشاهده مراتب را به واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران 190 و یا اتاق پیام دفتر حراست با شماره 1848 اطلاع رسانی کنند.

براین اساس هرگونه اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات در زمینه تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت مخابرات تنها از طریق روابط عمومی و یا سایت شرکت مخابرات استان تهران به آدرس www.tct.ir‌ انجام شده و دارای اعتبار بوده و ‌ (190) واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران آماده پاسخگویی به سئوال،‌ پیشنهاد و شکوائیه‌های مشترکین است.

  • ۹۲/۰۹/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">