ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش امنیت و اعتماد تجارت اقتصاد الکترونیکی با حضور وزیر ارتباطات، معاون وزیر و نمایندگانی از کارگروه فاوای دولت در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات در حال برگزاری است.

به گزارش فارس، چهارمین همایش از همایش‌های هفت‌گانه اقتصاد و تجارت الکترونیک با محوریت امنیت و اعتماد تجارت الکترونیکی با حضور وزیر ارتباطات آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، این همایش با سخنرانی علی حکیم‌جوادی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران آغاز شد و در ادامه نیز رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنانی به تبیین بخش نقش امنیت و اعتماد در تجارت الکترونیکی پرداخت.

این همایش در حال حاضر با سخنرانی وزیر ارتباطات در حال برگزاری است. همچنین در ادامه این همایش، موضوعاتی از جمله جدال فناوری‌ها و انگیزه‌های رقیب، فضای راهبردها، توصیه‌ها، تهدیدها و پشتیبان‌ها، قوام دهندگان، توسعه امنیت و اعتماد مصرف و بررسی می‌شود.

همچنین شهریار پورآذین، پیام حنفی‌زاده، حمید علیپور و علی یزدانیان، مباحثی را در خصوص اعتماد، چالش‌های مدیریت اعتماد، راهکارهای توسعه امنیت، بیمه سایبر و نظام مقررات گذاری مطلوب برای بازار الکترونیکی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

براساس این گزارش این همایش در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات در حال برگزاری است و تا ساعت 15 امروز ادامه دارد.

  • ۹۰/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">