ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش علمی "تجارت الکترونیک در هزاره سوم" بیست و یکم مردادماه جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار و امور اجتماعی برگزار می‌شود.

این همایش از سلسله سمینارهای علمی خانه مدیران فناوری اطلاعات ایران است که محورهایی نظیر "به راستی از تجارت الکترونیک چه می‌دانیم" ، " آیا می‌دانیم چرا آینده غیر از گذشته است" و "آیا می‌دانیم بهای قدم گذاشتن در عصر اطلاعات چیست" ارایه می‌شود.

همچنین موضوع‌های " چرابرخی موفقند و برخی دیگرنه؟ رازو رمز موفقیشتان چیست" ، " تا چه حد ویژگی سازمان‌های پویا و انعطاف پذیر عصر اطلاعات را می شناسیم" و " براستی افق‌های نوین رشد و توسعه سازمان‌ها در این عصر چیست" نیز در این همایش ارایه خواهد شد.

" چقدر فرصت‌های تحول در سازمان‌ها و تغییر نگرش پرسنل را می‌شناسیم" ، " چقدر مدیران پیشتاز و نواندیش عصر اطلاعات را می‌شناسیم"، " چگونه همچون کارآفرینان عصر اطلاعات، بیاندیشیم و ارزش بیافرینیم" نیز از دیگر محورهای این همایش به شمار می‌رود.

شرکت توسعه سرزمین هوشمند با ارسال نمابری به حوزه آی تی ایرنا اعلام کرد که از دیگر محورهای این همایش موضوع " چگونه می‌توان زمینه مناسبی برای شکوفایی اندیشه‌های آینده ساز فراهم کرد" و " چگونه باید طرحی نو ایجاد کنیم" می‌باشد.

سخنران این همایش "امیر فتوحی" مدیر عامل مرکز آموزش مجازی مدیریت و ‪ IT‬حرفه‌ای در ایران است.

این همایش توسط شرکت توسعه سرزمین هوشمند ، که مرکز مشاوره، آموزش و تحقیق در زمینه مدیریت فناوری اطلاعات است، برگزار می‌شود.

  • ۸۴/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">