ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش تجارت الکترونیک و توسعه برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۸۴، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۴ نظر

همایش " تجارت الکترونیک و توسعه" بیست و دوم آبان ماه جاری در محل سالن همایش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار می‌شود.
دبیر همایش تجارت الکترونیک وتوسعه روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگاران ،ارایه فرصتهای حاصل از تجارت الکترونیکی در زمینه‌های اشتغال،قطع وابستگی به نفت،افزایش صادرات غیرنفتی ، رشد بهره‌وری و رونق کسب و کار را از هدف- های این همایش عنوان کرد.
"محمد عزتی" افزود: در این همایش که توسط شرکت سیماسازان تجارت برگزار می‌شود ، برخی مسئولان دولتی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نهادهای دولتی ، صاحبنظران عرصه تجارت الکترونیک و صادرکنندگان نمونه کشور حضور خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، شرکت سیماسازان تجارت از سال ‪ ۷۹‬فعالیت خود را آغاز کرده و از زمستان سال گذشته نیز نخستین نسخه فعالیت این شرکت (به شیوه سایت ) بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفت.
مدیر فنی سایت و امور بازرگانی شرکت سیما سازان تجارت ، تاکید بر نقش تجارت الکترونیک و ارزیابی آن در توسعه و جایگاه آن در سند چشم انداز ‪۲۰‬ ساله،محاسبه اثار تجارت الکترونیکی در شکوفایی اقتصادی ، معرفی چالشهای پیش روی تجارت الکترونیک از دیگر هدفهای این همایش دانست

عزتی ، حضور قوی و اثرگذار در بازارهای جهانی،بهبود وضع افراد و ارتقا سطح معیشت، مصونیت در برابر تهدیدهای خارجی حاصل از پیشرفت اقتصادی ، نیل به توسعه پایدار،تقویت و تجهیز فرهنگ گردشگری ، جذب گردشگر خارجی و ارتقا جایگاه واقعی کشور را از جمله موضوع‌های مهمی دانست که دراین همایش مورد توجه قرار می‌گیرد.
عزتی سپس به معرفی پایگاه اینترنتی شرکت سیماسازان تجارت پرداخت و گفت :این سایت با ارایه خدمات "سایت تجارت الکترونیک از نوع ‪ B2B(‬داشتن صفحات کاملا اختصاصی )، سایت گردشگری و سایتهای خبری تجاری و اقتصادی ، به ارایه اطلاعات مورد نیاز کاربران می‌پردازد .
در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت سیماسازان تجارت،معرفی کالاهای ایرانی در سراسر جهان ، جذب سرمایه‌گذاریهای خارجی و فناوریهای پیشرفته از جمله فعالیتهای این سایت عنوان کرد.
وی با بیان اینکه باید در جهت قطع وابستگی به نفت وایجاد اشتغال گام برداشت ، بر تقویت عرصه تجارت الکترونیک در کشور تاکید کرد.
براساس آخرین آمارهای منتشره در سال ‪ ۲۰۰۴‬میلادی ، سهم اقتصاد جهان از گردش مالی در عرصه تجارت الکترونیک بیش از پنج تریلیون دلار برآورد شد.
همچنین مدیر بخش " آی تی " شرکت سیماسازان تجارت نیز درسخنانی به تشریح قابلیتهای پایگاه اینترنتی این شرکت پرداخت .
" محمد ورجاور " با بیان اینکه راه‌اندازی سیستم ایرانی از شعارهای مهم این سایت است که به تحقق رسیده ، افزود: از طریق این سایت امکان انجام تجارت از طریق تلفن همراه ، فراهم شده است .
وی سپس بهره‌مندی از امکانات مناسب موتور جست وجو ، قابلیت اتصال سیستم به پایگاه مرکزی، طراحی سیستم سی ام اس (‪ ،(cms‬ارایه اطلاعات در خصوص آب و هوا، سیستم اتوماسیون اداری و...، را از قابلیتهای این سایت دانست .
ورجاور ، قرار گرفتن سیستم " هشدار تجاری " در سایت که کاربر را به برخورداری از تمام پیامهای ارایه‌ی محصول و تقاضای خرید قادر می‌کند ، از جمله امتیازهای این سایت دانست.
لازم به ذکر است ،علاقه‌مندان به بهره‌مندی از خدمات این شرکت می‌توانند به سایت ‪ www.shopiran.ir‬مراجعه کنند.

  • ۸۴/۰۸/۱۵

نظرات  (۴)

چرا سی دی مرز پر گهر نرسید با من تماس بگیرید 06424234326
  • موسی حسن لو
  • چرا بعد از شش ماه هنوز سی دی مرز پرگهر برای من ارسال نشده است 02423763278
  • ابراهیم قضاتی
  • تا کی باید صبر کنیم تا سی دی مرز پرگهر به دستمان برسد این شرکتی که با این همه تبلیغات چطور بایدجواب اینهمه مردم دهد
    سلام آقا این شرکتی که تو تلوزیون توسط اون مجری ... تبلیغات این سی دی مرز پر گهر را میکرد چرا سی دی هایی که خرید هایم را به ما ارسال نمیکنه واقعا که بابا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">