ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش دانشگاه الکترونیکی برگزار می شود

| سه شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۰، ۰۵:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

همایش ملی دانشگاه الکترونیکی با شعار "تحول نوین در توسعه پایدار" روزهای اول و دوم آذرماه سال جاری در دانشگاه الزهرا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هدف از برگزاری این همایش بررسی چالش ها و نقاط قوت توسعه دانشگاه الکترونیکی، راهکارهای علمی توسعه دانشگاه الکترونیکی، آشنایی با دانشگاههای الکترونیکی در سایر کشورهای جهان، تبیین جایگاه دانشگاه الکترونیکی در توسعه پایدار و ارزیابی هزینه فایده گسترش دانشگاه الکترونیکی است.

براین اساس این همایش در محورهای مشخصه های استاد و دانشجوی الکترونیکی، شاخص های جهانی دانشگاه الکترونیکی، آزمون الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، کیفیت محتوای آموزش الکترونیکی، اتوماسیون و سیستم های جامع دانشگاهی برگزار می شود.

همچنین استانداردهای آموزش دانشگاه الکترونیکی، کتاب الکترونیکی، تجاری سازی یادگیری الکترونیکی و اقتصاد یادگیری الکترونیکی از دیگر محورهای همایش ملی دانشگاه الکترونیک است که فرصتی خواهد بود تا محققان، دانشگاهیان و مهندسان فناوری اطلاعات در کشور با ارائه مقاله و ایراد سخنرانی، یافته های علمی، پژوهشی و کاربردی خود را در این همایش مبادله کنند.

آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش 15 آبان ماه خواهد بود و علاوه بر دانشگاه الزهرا که برگزار کننده این همایش ملی است پژوهشکده اقتصاد اسلامی صدر و موسسه اینترنتی زبان های خارجی – ezaban - نیز در برگزاری این همایش همکاری خواهند داشت.

  • ۹۰/۰۸/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">