ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس انجمن انفورماتیک ایران گفت: همایش سالانه انفورماتیک ایران پانزدهم آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.
"لطفعلی بخشی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آی تی ایرنا افزود: مجریان و حامیان این همایش انجمن انفورماتیک ایران و انجمن شرکتهای انفورماتیک می‌باشد.
وی اظهار داشت: از اهداف برگزاری این همایش می‌توان به گرامیداشت افراد پیشگام انفورماتیک و فن آوری اطلاعات کشور، معرفی ایرانیان موفق در زمینه فن آوری اطلاعات در جهان اشاره کرد.
وی ادامه داد: گردهمایی سالانه دست اندرکاران انفورماتیک و فن آوری اطلاعات کشور برای آشنائی بیشتر و تبادل نظر، به رسمیت شناخته شدن روز انفورماتیک و مراسم آن در کشور و مرور ‪ ۵۰‬سال کامپیوتر در ایران می‌باشد.
وی تصریح کرد: سخنرانی دکتر انواری درباره مدرسه عالی کامپیوتر و سخنرانی درباره تاریخچه انفورماتیک و فن آوری اطلاعات در ایران، سخنرانی درباره وضعیت آموزش انفورماتیک در ایران از برنامه‌های این همایش است.
بخشی افزود: معرفی و گرامیداشت افراد پیشگام انفورماتیک و فن آوری اطلاعات در کشور، سخنرانی درباره وضعیت فعلی سخت‌افزار، نرم‌افزار و اینترنت در کشور، معرفی ایرانیان موفق در زمینه فن آوری اطلاعات در جهان و ارتباط زنده با بعضی از پیشگامان در خارج از کشور از طریق اینترنت از دیگر برنامه‌های اصلی این همایش به شمار می‌رود.
رییس انجمن انفورماتیک ایران گفت: از برنامه‌های جنبی این همایش می توان به برگزاری نمایشگاه جنبی از نشریات کامپیوتری انجمن انفورماتیک ایران و انجمن شرکتهای انفورماتیک و پخش همزمان مراسم روی شبکه اینترنت اشاره کرد.
بخشی گفت: اکنون، جمع آوری اطلاعات پیشگامان، چاپ کتاب یادواره همایش، سفارش لوح‌های تقدیر پیشگامان، ثبت نام و پذیرش شرکت‌کنندگان در حال انجام است.

  • ۸۴/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">