ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۰، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

مهلت ارسال آثار و مقالات به همایش شبکه های اجتماعی مجازی و فضای سایبر و نقش آن در تامین امنیت و آگاهی خانواده ها 10 آذرماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه این همایش اعلام کرد تا 10 آذرماه 90 نسبت به دریافت مقالات از طریق صندوق پستی 1586/14665 با محورهایی همچون شناسایی شبکه های اجتماعی مجازی و بررسی تطبیق کارکرد آنها در ایران و غرب، نقش و ساختار خانواده ها در جامعه مجازی، آسیب شناسی خانواده، ایران در عرصه شبکه های اجتماعی مجازی جهان، تهدیدها و فرصتهای امنیتی و اجتماعی در جامعه مجازی و ارائه راهکارهای مدیریت اطلاعات در شبکه مجازی و ایجاد ساختار شبکه اجتماعی مجازی بومی، اقدام می کند.

حامد صابری - دبیرهمایش شبکه های اجتماعی مجازی و فضای سایبر و نقش آن در تامین امنیت و آگاهی خانواده ها، گفت: امروز فرصت ها و تهدیدهای بی شماری در حوزه شبکه مجازی وجود دارد و آگاه سازی جامعه و خانواده ها یک تکلیف برای دست اندرکاران این حوزه است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تشکیل ناتوی فرهنگی از سوی استکبار تصریح کرد: مذاکرات مقام معظم رهبری به صورت مکرر در خصوص اینکه دشمنان با تمام قوای خود در عرصه فرهنگی وارد شده اند، موجب شده نسبت به وظیفه شرعی و ملی خود گام مثبتی برداریم.

پایگاه اینترنتی www.shsm.ir برای کسب اطلاعات بیشتر از این همایش درنظر گرفته شده است.

  • ۹۰/۰۹/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">