ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش شهرداری الکترونیکی 19و20 مردادماه سال جاری در شهر کرمان برگزار می شود.

اسماعیل صالحی مدیر آمار و انفورماتیک سازمان شهرداری های کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: این همایش با هدف بررسی بسترهای فرهنگی موردنیاز جهت استفاده از ICT درمدیریت شهری ونقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود مدیریت شهری برگزار می شود.

وی گفت: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود حمل و نقل و بهبود ترافیک شهری و همچنین نقش ICT در بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان از جمله محورهای مورد بررسی در این همایش است.

وی خاطر نشان کرد: بررسی زمینه و بسترهای فرهنگی مورد نیاز جهت بسط و توسعه به کارگیری ICT در مدیریت شهری و همچنین بهبود مدیریت شهری با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر محورهای این همایش دو روزه است.

اسماعیل صالحی در خصوص مخاطبان این همایش گفت: شهرداران مراکز استانها و کلان شهرها، رییسان شورای شهر مراکز استانها و کلان شهرها و همچنین مدیران IT شهرداری ها از جمله مخاطبان این همایش هستند.

وی خاطر نشان کرد این همایش دو روزه به همت سازمان شهرداری های کشور با همکاری شهرداری کرمان برگزار می شود.

  • ۸۴/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">