ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش مدیریت ICT برگزار می شود

| چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۸۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۱ نظر

چهارمین همایش بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور و مراکز صنعتی و سازمانهای تولیدی و خدماتی کشور ، دوم و سوم خرداد 86 در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، این همایش از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل مخابرات، اداره کل راه و ترابری، اداره کل صنایع و معادن، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه اصفهان، موسسه ملاصدرا، شرکت علمی تحقیقاتی راهبرد، انجمن ملی مدیریت شهری، انجمن ملی مدیریت بیمارستانی، شرکت هرم فولاد سپاهان و موسسه تحقیقاتی دانش مدیریت حمایت می شود.

هدف از برگزاری کنفرانس ، ایجاد ارتباط و تبادل نظر پژوهشگران و اندیشمندان و متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاکید ویژه بر امنیت اطلاعات است.

از جمله موضوعاتی که در این کنفرانس دو روزه به آن پرداخته می شود ؛ می توان به امنیت شبکه های اطلاعاتی، زیر ساخت های قانونی ارتباطی و فرهنگی فناوری اطلاعات، سرویس ها و کاربرد های الکترنیکی، سیستم های اطلاعاتی، آموزش مجازی، وب و نقش آن در سازمان ها و ساختارهای دولتی و خصوصی و تجارت و دولت الکترونیک اشاره کرد.

همچنین شبکه های اختصاصی و مجازی، معماری اینترنت و روند بهینه در امنیت اطلاعات به کارگیری فناوری اطلاعات در داخل و خارج از کشور نیز در این کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

  • ۸۶/۰۱/۰۱

نظرات  (۱)

  • ممد تقی جباری
  • با سلام ایا همایش فوق مربوط به مدیریت شهری می باشد ---------------------------------------------------- خیر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">