ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش کارآفرینی دیجیتالی ایران برگزار می‌شود

| شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۵:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

نخستین همایش و نمایشگاه ملی کارآفرینی دیجیتالی ایران، ‪ ۲۴‬تا ‪۲۶‬ یرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از ستاد خبری همایش مذکور، این همایش به منظور فراهم کردن زمینه مناسب برای تبادل تجربیات داخلی و خارجی در زمینه استقرار نهادهای فعال در زمینه کارآفرینی دیجیتالی در کشور برگزار می‌شود.

همایش فوق شامل محورهای "کارآفرینی دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی"، "کارآفرینی دیجیتالی و توسعه خدمات دولت الکترونیکی" و "کارآفرینی دیجیتالی، شهروند الکترونیکی و ارتقاء سطح زندگی" است.

از دیگر محورهای این همایش می‌توان به "کارآفرینی دیجیتالی و ارزش افزوده در بنگاه‌های کوچک اقتصادی"، "کارآفرینی دیجیتالی و نقش آن در توسعه ملی (سندچشم‌انداز ‪ ۲۰‬ساله)" اشاره کرد.

"ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه فناوری اطلاعات و کارآفرینی"، "معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی در سطح منطقه"، "معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در زمینه فناوری اطلاعات و کارآفرینی" از جمله اهداف مورد بحث همایش مذکور است.

"ارائه طرح‌های عملی بکارگیری فناوری اطلاعات در توسعه کارآفرینی" و "معرفی فرصت‌های شغلی جدید در حوزه کارآفرینی دیجیتالی" از دیگر مباحث این همایش به شمار می‌آید.

تمامی شرکت‌های فعال کشور در حوزه کسب‌وکار الکترونیکی نیز می‌توانند از طریق سایت ‪ www.Karafarini.net‬با ثبت نام الکترونیکی، در این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت حضور در همایش و ارسال مقالات، تا سی خردادماه فرصت ثبت‌نام دارند.

  • ۸۶/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">