ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شبکه شاد در راستای تامین امنیت کاربران و جلوگیری از جرایم سایبری با پلیس فتا همکاری می‌­کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه شاد، به منظور تنویر افکار عمومی در خصوص اخباری که پیرامون هک شدن شبکه شاد در برخی رسانه‌­ها منتشر شده، همانطور که پیشتر به اطلاع رسانه­‌ها، مدیران و معلمان رسیده، به اطلاع می‌رساند در برخی موارد کلاهبرداران با تماس با مدیران و معلمان مدرسه و معرفی خود به عنوان گروه پشتیبان و ارسال یک بدافزار، کد ارسالی به گوشی همراه مدیران را دریافت کرده و به اصطلاح حساب مدیران را هایجک می‌­کنند و درنهایت خود کنترل گروه یا کانال را به دست گرفته و اقدام به تغییر نام و محتوای گروه می­‌کنند.

موضوعی که شاد در تلاش است با پایش­‌های منظم و اطلاع رسانی‌­های مکرر به مدیران و معلمان درباره شگردهای کلاهبرداران، و همچنین ارائه اطلاعات حساب کاربری افراد سودجو به پلیس فتا، سوءاستفاده­‌های احتمالی را به حداقل برساند.

تاکید می‌شود تمامی حساب‌های کاربری پشتیبانی شاد دارای تیک آبی هستند، بنابراین از تمامی کاربران خواسته می‌شود کد ورود به اپلیکیشن و یا هرگونه پیام مشکوک از سایر کاربران تایید نشده را نادیده گرفته و مراتب را به پلیس فتا اعلام کنند.

همچنین کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک و یا کلاهبرداری با پشتیبانی شاد به شماره ۰۲۱۴۳۰۸۱، تماس گیرند.

 شبکه شاد برای ارتقای امنیت کاربران همکاری خوبی را با پلیس فتا انجام داده است که برگزاری کمپین کودکان سایبری، با یک‌میلیون مخاطب در اپلیکیشن شاد یکی از این موارد بوده است.

همچنین قرار است چهار جلد کتاب امنیت سایبری، که به همت پلیس فتا منتشر شده است، جهت آشنایی کاربران با روش‌های تامین امنیت حساب‌های کاربری و همچنین آگاهی از شیوه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی، برای مطالعه در اختیار کاربران شاد قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">