ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وکیل 5 نفر از متهمان پرونده واردات موبایل با بیان اینکه هنوز آخرین دفاع از موکلانم گرفته نشده است، گفت: در پرونده معروف به موبایلی‌ها هنوز حکمی صادر نشده است.

کریم بخنوه وکیل 5 نفر از متهمان پرونده واردات موبایل در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس اظهار کرد: هنوز آخرین دفاع از موکلانم گرفته نشده و رسیدگی به پرونده در شعبه یک دادگاه ویژه در حال انجام است، مدارکی از ما خواسته‌اند که شنبه آنها را ارائه می‌دهیم.

وی افزود: در پرونده معروف به موبایلی‌ها هنوز حکمی صادر نشده است.

بخنوه تصریح کرد: در برخی از پرونده‌های مفاسد اقتصادی آخرین دفاع از متهمان گرفته شده و پرونده‌ها آماده صدور حکم است.

به گزارش فارس، چند جلسه رسیدگی به اتهامات 15 نفر از واردکنندگان عمده موبایل با ارز دولتی در شعبه یک دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به صورت علنی و با حضور رسانه‌ها برگزار شد و پس از آن با تقاضای متهمان و موافقت ریاست دادگاه این رسیدگی بدون حضور رسانه‌ها دنبال شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری اخیر خود در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های اخلال در بازار سکه، ارز و تلفن همراه و اینکه آیا احکام صادر شده است یا خیر، اظهار کرد: دادگاه‌های ویژه‌ای تشکیل شد و نهایتِ تلاش را می‌کنند که طبق قانون و با دقت لکن با سرعت کارشان را انجام دهند

وی گفته بود فکر می‌کردیم قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا حدود ۳۵ تا ۳۶ نفر حکمشان صادر شود که محقق نشد. در مورد برخی پرونده‌ها امروز آخرین دفاع را گرفته‌اند. تا آخر هفته اگر با مشکل خاصی که غیرقابل پیش‌بینی باشد مواجه نشوند شاید حکم ۳۵ تا ۳۶ نفر صادر شود و اگر صادر شد آن‌هایی که حکمشان قطعی است را حتما به اطلاع مردم عزیزمان خواهم رساند.

  • ۹۷/۰۷/۰۶

بازار موبایل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">