ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انجمن شرکت‌‏های انفورماتیک یک انجمن تخصصی در حوزه اینترنت نبوده و دانش کافی برای نظارت بر نحوه توزیع کارت‌‏های هالوگرام‌‏دار، ندارد.
مهندس طالب شرفی ، دبیر انجمن کارفرمایان شرکت‌‏های اینترنتی شاخه استان فارس ، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اقدام انجمن شرکت‌‏های انفورماتیک در خصوص توزیع هالوگرام کارت‌‏های اینترنت , از سوی انجمن شرکت‌‏های اینترنتی استان فارس به رسمیت شناخته نشده است.

مهندس شرفی ، در ادامه با اشاره به اینکه انجمن شرکت‌‏های انفورماتیک یک انجمن تخصصی در حوزه اینترنت نیست , افزود: علم IT و اینترنت متفاوت از فروش کامپیوتر یا ایجاد نمایندگی قطعات کامپیوتر بوده و عدم وجود نیروهای نظارتی به دلیل نبودن دانش کافی در این حوزه موجب عملکرد نظارتی ضعیف این انجمن در توزیع هالوگرام کارت‌‏های اینترنتی شده است.

وی ، در ادامه با بیان این مطلب که تاکنون دو ISP شیراز هالوگرام انجمن ISP را دریافت کرده‌‏اند, گفت: در حال حاضر حدود 25 هزار هالوگرام در شیراز توزیع و در آینده نیز ماهیانه بین 200 تا 250 هزار هالوگرام در این شهر توزیع خواهد شد.

دبیر انجمن کارفرمایان شرکت‌‏های اینترنتی شاخه استان فارس ادامه داد: تقاضاهایی نیز از شهرستان‌‏های استان فارس برای دریافت هالوگرام وجود داشته که به محض تامین حداقل کیفیت و استاندارد سرویس خود اقدامات مقتضی برای دریافت هالوگرام به آنها از سوی انجمن صورت خواهد گرفت.

وی ، در ادامه با اشاره به این‌‏که پی‌‏گیری‌‏های مستمر انجمن شرکت‌‏های اینترنتی ایران برای ارایه وام به ISPها قابل تقدیر است، تصریح کرد: تاکنون دوISP شیراز موفق به دریافت وام شده و تقاضای سایر ISP نیز در حال بررسی است و در صورت برخورداری از شرایط لازم, وام آنها نیز پرداخت خواهد شد.

  • ۸۴/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">