ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی مخالفان دولت با دست آویز قرار دادن برگزاری همایش ایران کانکت به دنبال تخریب دستاوردهای دولت هستند.

محمود واعظی سه شنبه شب در حاشیه جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: ایران کانکت همایشی سیاسی نیست بلکه همایشی فنی و اقتصادی است و می تواند منجر به سرمایه گذاری در کشور شود.
وی افزود: برخی رسانه های مخالف دولت بخش هایی را نشانه می روند که جزو موفقیت های دولت به شمار می رود و از آنجایی که قرار است ماه آینده تعداد قابل توجهی از شرکت ها و اپراتورهای بزرگ فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان در ایران گرد هم آیند، از هم اکنون این موفقیت دولت را زیر سوال می برند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: موفقیت میزبانی این همایش تنها متعلق به دولت نیست بلکه نظام، مقام معظم رهبری و مردم نقش آفرین بودند و با توجه به این که فضای کشور باز شده، شرکت های بزرگ برای آشنایی با امکانات و ظرفیت های کشور تمایل دارند.
او اضافه کرد: از ابتدا عنوان شده نمایندگان رژیم صهیونیستی و ایالات متحده در این همایش جایی نخواهند داشت و برای حضور دیگر شرکت ها محدودیتی وجود ندارد.
به گزارش ایرنا واعظی تشریح کرد: اپراتورهای بزرگ دنیا سالانه 2 بار در رابطه با همکاری و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف با یکدیگر در قالب این همایش مذاکره می کنند و در گذشته تلاش بسیاری صورت گرفته بود تا یکی از این همایش ها در ایران برگزار شود.
وی گفت: پیشتر به دلیل مشکلاتی از جمله تحریم ها این امر امکان پذیر نشده بود اما نمایندگان جمهوری اسلامی ایران سال گذشته در این همایش شرکت کردند و در نهایت با میزبانی موافقت شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری این همایش در اواسط شهریور ماه بیان کرد: گروهی پیش از زمان برگزاری در کشور میزبان حضور می یابند و بدون تحمیل هزینه ای به میزبان، همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز را پیش بینی و تامین می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">