ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حساب رسمی تلگرام در توئیتر نوشت: همه اطلاعات کاربران ایرانی تلگرام در آمستردام قرار دارد و خواهد داشت و این پیام رسان با هیچ دولتی وارد معامله نشده است.

در حالی که محمد حسن انتظاری دبیر سابق ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻋﺎﻟﯽ ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ 21 شهریور ماه با شرکت در برنامه تلویزیونی نگاه یک، با تأکید بر لزوم راه‌اندازی زیرساخت‌های میزبانی اطلاعات کاربران اینترنت در داخل کشور گفته بود که ۳۰ درصد ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ این کاربران ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ ﻭ ۷۰ درصد ﺩﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭ میزبانی می‌شود، گروهی از کاربران توئیتر، صحت این موضوع را در خصوص اپلیکیشن تلگرام از مدیر این شبکه جویا شدند که وی میزبانی اطلاعات کاربران تلگرام در ایران را تکذیب کرد.

همچنین مدیر تلگرام در پاسخ به سؤالی در مورد حذف روبات‌های غیراخلاقی گفت که حذف این نوع محتوا در همه شبکه‌های اجتماعی، امری طبیعی است.

به گزارش خبرآنلاین گفتنی است اخیرا کاربران برای دریافت کد ورود به تلگرام پیامکی از سوی مرکز تلفنی با پیش شماره امریکایی دریافت می کنند!

  • ۹۴/۰۶/۲۸

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">