ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر انرژی آمریکا در پی بالا گرفتن تنشها میان واشنگتن و تهران، اعلام کرد وزارتخانه وی آماده دفاع در برابر حملات سایبری احتمالی به شبکه نیرو و سایر زیرساختهای کلیدی است.

به گزارش ایسنا، دن برویت اظهار کرد: ما برای دفاع در برابر حملات سایبری کاملا آماده هستیم. تهدید حملات سایبری به شبکه انرژی ما و در برخی موارد شبکه برق، تهدیدهای جدیدی نیستند. این تهدید پیش از این وجود داشت و ما از اوایل دولت ترامپ آن را شناخته بودیم. رئیس جمهور به ریک پری، وزیر وقت انرژی دستور داده بود به این مسئله رسیدگی کرده و برنامه‌ای را برای پرداختن به این تهدیدها طراحی کند.

بر اساس گزارش شبکه فاکس نیوز، وزیر انرژی آمریکا گفت: در دوران دولت ترامپ وزارت انرژی آمریکا یک دفتر برای ارزیابی و حمایت از شبکه انرژی در برابر تهدیدهای سایبری راه اندازی کرد. وزارت انرژی همچنین همکاری نزدیکی با وزارت امنیت داخلی دارد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اسلامی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی در حمله هوایی تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. پنتاگون اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دستور این حمله تروریستی را صادر کرده بود. مقامات آمریکایی از آن زمان از بیم انتقام جویی ایران به تکاپو افتاده و تدابیر امنیتی را تشدید کرده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">