ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری برترین گوشی هوشمند دنیا به مدیاپردازش

| چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

واردات برترین گوشی‌هوشمند دنیا موسوم به "2"LG G توسط شرکت مدیاپردازش نماینده فعال این برند کره‌ای به ایران افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی مدیاپردازش، جدیدترین گوشی ال جی موسوم به 2 G که توسط نمایندگان فعال ال جی وارد کشور و در اختیار کاربران موبایلی قرار ‌گرفت هم اکنون به صورت گسترده با گارانتی شرکت مدیاپردازش روانه بازار می‌شود.

از زمان عرضه اولیه این محصول قدرتمند ال جی به ایران توسط نمایندگان این برند کره‌ای موفقیت روز افزون شرکت مدیاپردازش و جذب بیشتر مشتریان این برند باعث شد تا واردات و توزیع این کالا توسط مدیاپردازش به صورت انبوه صورت گیرد.

گوشی 2 G ال جی از جدیدترین‌های ال جی در بازار موبایل به شمار می‌آید که توانسته به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های این روزهای بازار تلفن همراه تبدیل شود.

این گوشی ال جی دارای طراحی وساختار منحصر به فردی است که برای نخستین بار درگوشی های هوشمند طراحی کلیدها یا اطراف را حذف کرده به طوری که دراین مدل تازه وارد دیگر خبری از کلیدها یاطراف نیست و الجی با یک ابتکار مثال زدنی دکمه های پاور و کم وزیادکردن صدارابه پشت دستگاه منتقلکرده است.

2 G همچنین ازقوی ترین چیپست حال حاضردنیای موبایل بهره می ‌برد جاییکه چهارهسته اسنپدراگون 800بافرکانس2.3گیگاهرتزی کارمی‌کند تاهیچ‌ بازی وبرنامه ای‌ برای اجرامشکل نداشته باشد.

نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح تصویرفولاچدیواستفاده ازفناوری + true full hdال جی تصاویر باکیفیت و رویایی را پخش می‌کند که به دلیل قاب بسیارباریک دورآن‌علاوه برحفظ خوش دستی‌ دستگاه،زیبایی به آن می‌بخشد.

  • ۹۲/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">