ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان مدیر طرح (عامل چهارم) پروژه سامانه نظارت الکترونیکی (سنا) دیوان محاسبات کشور برگزیده شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ایدرو، مدیرعامل مگفا گفت: طرح سنا به عنوان بزرگترین پروژه نرم افزاری کشور شامل بخش‌های مختلف در پنج حوزه نرم افزار، مرکز داده، زیرساخت، فرهنگ ‌سازی و آموزش، و امنیت است که در قالب یک برنامه جامع و کامل به انجام خواهند رسید.

"محمدرضا حائری یزدی" افزود: با توجه به گستردگی و پیچیدگی‌های منحصر به فرد طرح سنا و لزوم حفظ انسجام و اجرای موفقیت آمیز آن در بازه زمانی کمتر از دوسال ، دیوان محاسبات کشور تصمیم به استفاده از خدمات عامل چهارم در انجام کل طرح گرفته است و مرکز گسترش فناوری اطلاعات به عنوان عامل چهارم (مدیر طرح) در این خصوص برگزیده شد.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه تاکنون استفاده از خدمات عامل چهارم در پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار اندک و در سطح پروژه‌ها یا سازمان‌های کوچک مورد توجه بوده، بنابراین تجربه عاملیت چهارم پروژه بزرگ و ملی سنا در نوع خود منحصر بفرد است.

حائری در خصوص طرح سامانه نظارت الکترونیک نیز اظهار داشت: دیوان محاسبات، جهت افزایش کارایی و اثربخشی خود، همواره یک نظام نظارتی هماهنگ و سازگار را مورد ‌نظر قرار داده است،‌ یکی از شیوه‌های تحقق سیستم نظارتی هماهنگ و یکپارچه در سطح کل کشور جهت حسابرسی رعایت و عملکرد، پیاده‌سازی سامانه نظارت الکترونیکی (سنا) است که به عنوان یک طرح ملی در دستور کار دیوان محاسبات کشور قرار گرفته است.

  • ۸۹/۰۴/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">