ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری دور جدید سیم کارت اعتباری آغاز شد

| شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۸۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ | ۰ نظر

سیم کارت متقاضیان واجد شرایطى که نام خانوادگى آنان با یکى از حروف "ر"، "ث"، "ک" یا "د" آغاز مى‌شود، در یازدهمین هفته از واگذارى سیم کارت‌هاى تلفن همراه تالیا از شنبه 15 الى جمعه 21 مرداد ماه در هشت مرکز در شهر تهران عرضه مى‌شود.

به گزارش سرو روابط عمومى شبکه‌ى تلفن همراه اعتبارى کشور، متقاضیان واجد شرایط، براى دریافت سیم کارت خود باید در هفته‌ى اعلام شده با در دست داشتن اصل و رونوشت صفحه‌ى اول شناسنامه، گذرنامه معتبر و یا کارت ملى عکسدار به همراه رسید پست سفارشى فرم ثبت نام و فیش بانکى 452 هزار ریالى واریزى به حساب 0100555555001 بانک صادرات ایران، شخصا به ایستگاه مربطو مراجعه کنند.

ساعات کار ایستگاه‌هاى هشت‌گانه‌ى عرضه‌ى سیم‌کارت تالیا بطور یکسره از ساعت 8:30 الى 20:30 در روزهاى تعطیل و جمعه‌ها از 9 تا 16 است و شهروندان براى دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر مى‌توانند به ایستگاه‌هاى عرضه سیم کارت یا پایگاه اینترنتى تالیا به آدرس www.taliya.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن چهار رقمى 8173 تماس بگیرند.

ایستگاه جدید شرق سه واقع در خیابان پیروزى شماره 611، سیم کارت آندسته از متقاضیان واجد شرایطى را که نام خانوادگى آنان با یک یاز حرفو "ر" و "ث" شروع مى‌شود و یکى از مناطق 12 یا 15 شهردارى را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند، واگذار مى‌کند.

همچنین این مرکز، سیم کارت آن‌ دسته از متقاضیانى که نام خانوادگى آن‌ها با حرف "ک" آغاز شده و یکى از مناطق 12، 14 یا 15 را به عنوان منطقه شهردارى خود اعلام کرده بودند، واگذار مى‌کند.

ایستگاه شرق دو تالیا واقع در خیابان شهید آیت نرسیده به خیابان دماوند هم سیم کارت متقاضیانى را که نام خانوادگى آنان با یکى از حروف "ر" یا "ث" آغاز مى‌شود و یکى از مناطق 8، 13 و یا 14 شهردارى تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند و همچنین متقاضیانى که نام خانوادگى آنان با حرف "ک" آغاز شده و یکى از مناطق 8 و یا 13 را به عنوان منطقه‌ى شهردارى خود اعلام کرده بودند، واگذار مى‌کند.

ایستگاه شرق یک تالیا واقع در خیابان صاحب‌الزمان تقاطع خیابانهاى سراج - دلاوران هم سیم کارت واجدین شرایطى را که نام خانوادگى آنان با حرف "ر" یا "ث" آغاز مى‌شود و یکى از مناطق 4 یا 7 شهردارى تهران را به عنوان منطقه خود اعلام کرده بودند، ارائه خواهد کرد.

این ایستگاه همچنین سیم کارت متقاضیانى که نام خانوادگى آن‌ها با حرف "ک" شروع شده و منطقه 3، 4 و یا 7 را به عنوان منطقه خود اعلام کرده بودند، واگذار مى‌کند.

براین اساس ایستگاه شمال یک، واقع در خیابان پاسداران تقاطع اقدسیه، سیم کارت متقاضیانى که نام خانوادگى آنان با یکى از حروف "ر" و "ث" آغاز مى‌شود و یکى از مناطق 1، 3 یا 6 شهردارى تهران را در فرم ثبت نام پستى خود اعلام کرده بودند، توزیع خواهد کرد.

این ایستگاه همچنین سیم‌کارت متقاضیانى که نام خانوادگى آنان با حروف "ک" آغاز شده و یکى از مناطق 1 و یا 6 را به عنوان منطقه شهردارى خود اعلام کرده بودند، واگذار مى‌کند.

ایستگاه غرب یک تالیا واقع در مجتمع میلاد نور در شهرک قدس هم این هفته سیم کارت متقاضیانى که نام خانوادگى آنان با یکى از حروف "ث" و "ک" آغاز مى‌شود و منطقه 2 یا 5 شهردارى را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند، عرضه مى‌کند.

این ایستگاه همچنین سیم کارت متقاضیانى که نام خانوادگى آنان با حرف "ر" آغاز شده و منطقه 5 را به عنوان منطقه شهردارى خود اعلام کرده بودند، را نیز واگذار مى‌کند.

ایستگاه غرب دو تالیا واقع در بزرگراه اشرفى اصفهانى، مرکز تیراژه این هفته تنها سیم کارت متقاضیانى را که نام خانوادگى آنان با حرف "ر" آغاز مى‌شود و منطقه‌ى 2 شهردارى را به عنوان منطقه اعلام کرده بودند، ارائه خواهد کرد.

این ایستگاه همچنین سیم کارت متقاضیانى که نام خانوادگى آن‌ها با یکى از حروف "ث" و "ک" آغاز مى‌شود و منطقه 21 یا 22 را به عنوان منطقه شهردارى خود اعلام کرده بودند، واگذار مى‌کند.

ایستگاه جنوب یک تالیا واقع در خیابان شهید رجایى سه راه على آباد نیز این هفته سیم کارت متقاضیانى را که نام خانوادگى آنان با حرف "ث" و "ک" آغاز مى‌شود و یکى از مناطق 16، 17، 18، 19 و یا 20 شهردارى را اعلام کرده بودند، واگذار مى‌کند.

این دستگاه همچنین سیم کارت متقاضیانى که نام خانوادگى آن‌ها با حرف "ر" آغاز شده و یکى از مناطق 16 یا 18 شهردارى را به عنوان منطقه خود اعلام کرده بودند و همچنین متقاضیانى که نام خانوادگى آنها با حرف "د" آغاز شده و یکى از مناطق 16، 18، 17 و یا 19 را به عنوان منطقه شهردارى خود اعلام کرده بودند، واگذار مى‌کند.

ایستگاه مرکز یک واقع در خیابان جمهورى نرسیده به پل حافظ هم سیم کارت متقاضیانى را که نام خانوادگى آنان به حرف "ر" آغاز و منطقه 11 را اعلام کرده بودند و نیز آندسته از متقاضیانى را که یکى از مناطق 9، 10 و یا 11 شهردارى تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده و نام خانوادگى آنان با حرف "ث" آغاز مى‌شود، عرضه مى‌کند.

همچنین این ایستگاه سیم کارت متقاضیانى که نام خانوادگى آن‌ها با حرف "ک" آغاز شده و یکى از مناطق 9، 10 یا 11 شهردارى را به عنوان منطقه خود اعلام کرده بودند، و همچنین متقاضیانى که نام خانوادگى آن‌ها با حرف "د" آغاز شده و منطقه شهردارى 10 یا 11 را اعلام کرده بودند، واگذار مى‌کند.

  • ۸۴/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">