ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری کلیه سیم کارت ها تا بهمن

| شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۸۵، ۰۶:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار، گفت: کلیه‌ی سیم‌کارت‌های متقاضیان سال 84، تا پایان بهمن‌ماه واگذار و ثبت‌نام جدید برای سال 85 در بهمن‌ماه آغاز خواهد ‌شد و ثبت‌نام به هر میزان که متقاضی داشته باشیم، انجام خواهد ‌شد؛ شبکه به طور قطع براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پاسخگوی این افزایش ظرفیت خواهد بود.
وحید صدوقی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی روند فعالیت GC‌ها - پیمانکاران عمومی‌ ارتباطات سیار - گفت: براساس آخرین گزارشی که از بخش تملک داریم، اقدامات در کل کشور به خوبی پیش رفته است؛ اما در چهار استان تهران، اراک، گیلان و خوزستان با مشکل مواجهیم. البته هفته‌ی گذشته با مسوولان و شهردار استان اراک هماهنگی‌های کامل انجام شد، در گیلان نیز تنها در شهر رشت این مشکل وجود دارد؛ اما در حال حاضر بیش از 73 درصد سایت‌ها تملک شده است.
صدوقی درباره‌ی کمبود منابع مالی GC‌ها تصریح کرد: طبق قرارداد، پیش پرداخت را ارایه داده‌ایم، اما باید سایت‌ها فعال شوند و به مرحله‌ی سرویس‌دهی برسند و پس از آن پرداخت انجام می‌شود؛ بنابراین اگر این کار انجام شود، دیگر با مشکلات مالی مواجه نمی‌شوند.
وی درباره‌ی تعداد سایت‌هایی که تاکنون توسط GC‌ها آماده شده است، گفت: کار عمرانی، نصب کانکس و دکل در 1600 سایت خاتمه یافته است و در حدود 700 سایت در خواست Qa کرده‌اند که مرحله‌ی تایید و فعال شدن را سپری می‌کنند.
او با اشاره به این‌که بیشتر برنامه‌های ارتباطات سیار در جهت توسعه‌ی شبکه است، عنوان کرد: دو برنامه‌ی ارتقای کیفیت و ترافیک شبکه ازجمله برنامه‌های عمده‌ی این شرکت هستند؛ در زمینه‌ی ارتقای کیفیت در یک و نیم ماه گذشته خوب عمل کردیم، در زمینه‌ی ترافیک شبکه نیز با توجه به این‌که از ابتدای امسال 20 درصد افزایش داشتیم، اما علی‌رغم این افزایش ترافیک، در حدود 40 درصد از اختلالات شبکه کاهش داشته است؛ به‌طوری که قطعی ناخواسته بهبود پیدا کرده و میزان موفقیت مکالمات افزایش یافته است؛ امیدواریم براساس قولی که وزیر ارتباطات داده است،‌ کیفیت شبکه تا آن زمان به حد قابل قبولی برسد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار، درباره‌ی واگذاری‌ سیم‌کارت‌ها، گفت: در این زمینه ما در دو مرحله‌ عمل کردیم؛ در مرحله‌ی اول GC‌ها هستند که شبکه را توسعه می‌دهند و در بخش دوم ارتباطات سیار است که تجهیزات لازم را خریداری کرده و از مهرماه توسعه‌ی فاز سوم آغاز می‌شود تا براین اساس بتوانیم هفت میلیون سیم‌کارت را تا بهمن‌ماه واگذار کنیم.
صدوقی افزود: در حال حاضر در زمینه‌ی واگذاری از برنامه جلوتر هستیم، همچنین به غیر از شش اولویت واگذار شده، واگذاری سیم‌کارت در 466 شهر، صددرصد انجام شده است و از 15 مرداد نیز مرحله‌ی بعد واگذاری آغاز می‌شود.

  • ۸۵/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">