ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری 0912 ادامه دارد

| جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۷، ۰۴:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با رد خبر بسته شدن پرونده سیم کارتهای 0912 گفت: ثبت نام و واگذاری سیم کارتهای دائمی فعلی همراه اول (288 هزار تومانی ) ادامه خواهد داشت و متوقف نشده است.

وحید صدوقی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند همچنان و طبق روال قبلی اقدام به ثبت نام سیم کارت‌ دائمی 0912 تا 0918 کنند و محدودیتی در این باره وجود ندارد.

پیش از این مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران از بسته شدن پرونده سیم کارتهای دائمی فعلی این شرکت و عدم عرضه آن در بازار خبر داده بود.

وی در خصوص دلیل عرضه سیم کارت 910 در بازار از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران با وجود عدم استقبال فراوان مردم از سیم کارتهای دائمی گفت: هدف اصلی این شرکت از عرضه سیم کارتهای 0910 جذب قشر جوانان در کشور بوده است.

وی در ادامه تفاوت اصلی 0910 را نداشتن ودیعه نزد مخابرات دانست و افزود: یکی دیگر از دلایل عرضه این سیم کارت، عرضه محصولی جدید از سبد محصولات همراه اول بوده است.

صدوقی نرخ تعرفه، قبوض و سرویس‌های سیم کارت 150 هزار تومانی را همانند سیم کارت دائمی فعلی همراه اول بیان کرد و گفت: دارندگان این سیم کارتها به خاطر نداشتن ودیعه، در زمان برقراری رومینگ باید مبلغی برای ودیعه نزد مخابرات بگذارند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران در خصوص ارائه سرویس GPRS (خدمات اینترنتی بر روی تلفن همراه) نیز اظهار داشت: با وجود تعلل و تاخیر پیمانکار خارجی این پروژه و با توجه به پیچیده بودن شبکه همراه اول به خاطر فعالیت چنیدن وندور در شبکه، هم اکنون 70 درصد تجهیزات این سرویس خریداری و در حال حمل و نصب در شبکه است.

وی اظهار امیدواری کرد که در شهریور ماه سال جاری اینترنت بر روی تلفن همراه تمامی مشترکان " همراه اول " در کشور عرضه ‌شود.

وی در خصوص تولید شش تجهیزات شبکه تلفن همراه از سوی پیمانکاران داخلی نیز اظهار داشت: این قرار داد 18 ماهه و از دی ماه 85 آغاز شده بود و قرار بود طی 12 ماه تولید حدود 3600 BTS تحویل شرکت ارتباطات سیار ایران شود.

صدوقی گفت: متاسفانه از 3600 BTS تنها BTS 100 تحویل گرفته‌ایم و برای همین امر در حال مزاکره و رایزنی‌ با پیمانکاران هستیم، زیرا توسعه شبکه به خاطر تاخیر تولید دچار عقب ماندگی خواهد شد.

  • ۸۷/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">