ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وبینارهای تخصصی همکاران سیستم در حوزه معرفی محصول «راهکاران» و با شعار «بیشتر بشناسید»، از هفته سوم شهریور ماه برگزار خواهند شد.

این وبینارها با هدف ارائه اطلاعات کامل‌تر و عمیق‌تری از محصول راهکاران برگزار می‌شود و ارزش افزوده‌ای که راهکاران در هر یک از حوزه‌های عملیاتی برای کسب و کار مشتری ایجاد خواهد کرد برای مخاطبان تشریح خواهد شد. همچنین امکان پرسش و پاسخ و تعامل با ارائه دهنده نیز برای مشارکت کنندگان فراهم است. اولین وبینار در تاریخ 17 شهریور ماه برگزار خواهد شد. مشارکت در این وبینارها برای همگان آزاد و رایگان است و تمامی علاقه‌مندان از سرتاسر کشور می‌توانند از طریق سایت همکاران سیستم، موضوعات وبینارها و زمان‌بندی آن را مشاهده کرده و  در آن ثبت نام کنند.

گفتنی است راهکاران همکاران سیستم، یک ERP جامع و منطبق با تعاریف روز دنیاست که با پوشش وجوه مختلف کسب و کار و ارائه اطلاعات درست و به موقع، سازمان‌ها را در بالا بردن بهره‌وری، کارایی و در نتیجه سودآوری یاری می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">