ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وجود ۶۰ دکل خاموش مخابراتی در تهران

| چهارشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: سه اپراتور در حال حاضر ۶۷۰ سایت را برای پوشش نقاط کور شهر تهران طراحی کرده ند اما برای نصب دکل‌ها مشکل وجود دارد.
به گزارش تسنیم، پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری در بازدید میدانی از سطح شهر در جمع خبرنگاران گفت: دو اپراتور همراه در مجموح 670 سایت را برای پوشش نقاط کور تهران طراحی کرده اند اما به دلیل مسائلی نظیر اینکه موقعیت مناسبی در نقاط کور در اختیار اپراتورها قرار نگرفته است دکل ها هنوز نصب نشده است.

وی افزود: 25 سایت خاموش در همراه اول و 30 سایت نیز در ایرانسل وجود دارد که با احتساب رایتل به حدود 50 تا 60 سایت خاموش می‌رسد. اگر همه این موارد که برای آنها سرمایه گذاری شده است روشن شوند تحولی در این حوزه رخ خواهد داد.

قره داغی اظهار کرد: نگرانی که مردم دارند بحث تششعات است و ما و سازمان انرژی اتمی این موضوع را بررسی می‌کنند. تا کنون موردی نداشتیم که سطح تششع خطرناک وجود داشته باشد.

وی در خصوص مشکل تامین محل های نصب دکل‌های مخابراتی گفت: در برخی موارد اداره دولتی وجود ندارد، علاوه بر این در برخی موارد نیز همین ادارات ساختمان خود را در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

 

* توضیحات وزارت ارتباطات در خصوص اشکالات فنی در حوزه فیلترشکن ها

در ادامه خرامید رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در ارتباط با مشکلات مربوط به فیلتر شکن ها گفت: برخی نکات به سمت ما می‌آید نظیر بحث آموزش مجازی در چند روز اخیر، در این موارد شائبه وجود دارد. برخی می‌گویند می‌خواهیم به یک پلتفرم فیلتر شده مراجعه کنیم اما امکانی وجود ندارد. طبیعتاً وقتی تصمیم از سوی مراجع ذی صلاح اتخاذ شده دیگر ما نمی‌توانیم بر روی بحث کیفیت فیلترشکن ها کاری انجام دهیم. برخی موارد نیاز به آموزش دارد و به طور مثال دیده شده که یک برنامه داخلی به دلیل مشکل در دی ان اس گوشی برای یک کاربر اجرا نمی‌شده است.

وی در خصوص اختلال در تامین نیازهای برخی اقشار در حوزه اینترنت گفت: در مورد بازی های آنلاین در هفته آینده اتفاق خوبی رخ خواهد داد و در مورد فری لنسرها نیز اقداماتی در حال انجام است. وظیفه ما این است که زیر ساخت ها را تقویت کنیم و مشکلات پلتفرم های داخلی را رفع کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">