ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 نشست هم اندیشی واحد‌های فناوری اطلاعات و توسعه خدمات الکترونیک نهادهای حوزوی با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز خدمات حوزه علمیه قم به منظور بررسی راه های توسعه خدمات و فناوری اطلاعات در مراکز حوزوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه به تشریح شبکه ملی اطلاعات و اتصال مراکز حوزوی به این شبکه پرداخت.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست درخصوص گسترش همکاری‌ها، بهره مندی از خدمات گذرگاه دولت و پنجره خدمات هوشمند و ساماندهی به ارتباطات مراکز حوزوی به ایراد سخن پرداخت.

وی با تاکید بر این که حذف تشریفات در ارائه خدمات، خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با استفاده از توان بخش دولتی و غیر دولتی امکان اتصال دستگاه ها و مراکز مختلف را به شبکه ملی اطلاعات فراهم می نماید.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه از ارتباطات موثر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مرکز خدمات حوزه های علمیه تقدیر و تشکر نمود و توسعه این ارتباط را چه در حوزه ابزار و چه در حوزه روش‌های فناورانه خواستار شد.

در ادامه و در جلسه جداگانه ای مباحث فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباطات مراکز حوزوی در نشستی با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز خدمات، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات مراکز حوزوی مورد بررسی قرار گرفت.

انصاری نسبت به ظرفیت های وسیع کاربران و دست اندرکاران فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراکز حوزوی اظهار امیدواری کرد.

مهدوی مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، خواستار انسجام بیش از پیش مجموعه های فناوری اطلاعات نهادها و سازمان‌های حوزوی گردید.

در ادامه مدیر کل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از حضور صمیمانه و موثر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی تقدیر و تشکر نمود و آمادگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را برای ایجاد ارتباط موثر اطلاعاتی اعلام نمود.

در انتها هر یک از مدیران فناوری اطلاعات نهادهای حوزوی به طرح مشکلات و چالش های سازمان های متبوع و ارائه پیشنهادهای لازم پرداختند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">