ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت ارتباطات، آمدنیوز را له کند

| شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

خاتمی با بیان اینکه کرمان از جمله استان هایی است که ضد انقلاب بازی خورده نداشت و ان‌شاء الله نخواهد داشت، تصریح کرد: هر حرکت غیرقانونی به هر عنوانی محکوم است حتی برای مقابله با توطئه. برای مقابله با توطئه هم باید قانونی عمل کرد.

به گزارش ایسنا وی بیان کرد: معرکه گردان صحنه این اغتشاشات و حلقه وصلی که تحریک می کند جاهای مختلف شلوغ شود، سایت آمدنیوز است و مردم باید بدانند حامی مالی این سایت بهایی ها هستند و از امریکا دستور می گیرد و این سایت آتش بیار معرکه است و از مسوولان وزارت ارتباطات می خواهم اگر توانش را دارند این سایت ضدانقلاب را له کنند و اجازه ندهند این سایت ضدانقلاب فرآروده های انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اظهار کرد: ما با فضای مجازی مخالف نیستیم، این فضا یک ظرف است که می توان یک فرصت یا بحران باشد.

وی افزود: حرف مقام معظم رهبری نیز این است که اول اینترنت ملی را درست کنید و باید مسوولان اول اینترنت ملی را درست کنند و بعد بر پهنای باند
بیفزایند.

خاتمی تصریح کرد: در فتنه جدید، فضای مجازی دارد بحران آفرینی می کند و ما می گوییم مدیریت این فضا نباید دست امریکا و اجانب باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">